Άδ. Γεωργιάδης: «Από το Πάσχα και μετά αναμένουμε να δούμε αισθητές διαφορές στους χρόνους αναμονής στα ΤΕΠ των νοσοκομείων»

14 Ιανουαρίου 2025, 9:40
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Για το σχέδιο με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής των ασθενών στα επείγοντα, αλλά και γενικότερα στην αναβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας μίλησε αναλυτικά ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1.

«Αρχικά θα εντάξουμε στο σύστημα των εφημεριών, τα Κέντρα Υγείας, που πληρούν τις προϋποθέσεις. Πρόκειται για Κέντρα Υγείας, τα οποία βρίσκονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα στις εφημερίες. Έχει υπολογιστεί πως οι μισοί ασθενείς που πηγαίνουν στα ΤΕΠ, θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν σε ένα Κέντρο Υγείας, μειώνοντας κατά πολύ τον χρόνο αναμονής», ανέφερε αρχικά ο κ. Γεωργιάδης.

«Ένα νέο μέτρο που θα τεθεί άμεσα σε ισχύ, είναι ότι κάθε ασθενής που μπαίνει σε νοσοκομείο, θα λαμβάνει ένα QR code, πιθανότατα με τη μορφή ενός βραχιολιού, το οποίο θα σκανάρεται από κάθε τμήμα από το οποίο θα περνάει ο ασθενής και θα έχουμε μια εικόνα του χρόνου που χρειάζεται σε κάθε νοσοκομείο. Σε δεύτερη φάση, το 2026, θα φτιάξουμε ένα app που θα μπορεί να υπάρχει σε κάθε κινητό και από αυτό ο ασθενής θα ξέρει πόσο χρόνο χρειάζεται σε κάθε νοσοκομείο για να εξυπηρετηθεί και που θα ήταν καλύτερα να πάει», διευκρίνισε ο υπουργός.

«Από το Πάσχα και μετά που θα αρχίσει η πλήρης εφαρμογή του συστήματος, αναμένουμε να δούμε αισθητές διαφορές, στους χρόνους αναμονής στα ΤΕΠ των νοσοκομείων», υπογράμμισε στη συνέχεια.

Ο κ. Γεωργιάδης, χαρακτήρισε όσους εργάζονται στα δημόσια νοσοκομεία ως ήρωες και είπε ότι κατανοεί την αγανάκτηση τους, ειδικά για την πίεση που δέχονται όταν το νοσοκομείο τους εφημερεύει.

Πρόσθεσε πως προκηρύχθηκαν 750 θέσεις προσωπικού για τα ΤΕΠ και συγκεκριμένα 500 τραυματιοφορέων και 250 γιατρών. Επίσης, σε συνεννόηση με τον Ερυθρό Σταυρό, μέλη του θα συνεισφέρουν εθελοντικά στα δημόσια νοσοκομεία όταν αυτά εφημερεύουν.

Στη συνέχεια ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε και στο νέο σύστημα για το ηλεκτρονικό κλείσιμο των ραντεβού. «Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και στη συνέχεια μέσω ενός app που θα κατεβαίνει σε κάθε κινητό, ο ασθενής θα μπορεί να βρίσκει το κοντινότερο χρονικά και τοπικά γιατρό για να εξυπηρετηθεί, για δωρεάν ραντεβού, δηλώνοντας μόνο τη διεύθυνση του και την ειδικότητα που ψάχνει», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Ολόκληρη η συνέντευξη του Άδωνι Γεωργιάδη:

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο