Συνάντηση Μητσοτάκη – Σούκρι στο Μέγαρο Μαξίμου – Στο επίκεντρο η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας – Αιγύπτου

11 Απριλίου 2023, 18:20
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Με τον υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου Σαμέχ Σούκρι, ο οποίος επισκέπτεται την Αθήνα, συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η περαιτέρω ενίσχυση των στρατηγικών σχέσεων Ελλάδας-Αιγύπτου. Επίσης, στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκε η πρόοδος του στρατηγικής σημασίας του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδος-Αιγύπτου «GREGY Interconnector».

Τέλος, Μητσοτάκης και Σούκρι αντάλλαξαν απόψεις για τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων εξελίξεων στην Ουκρανία, την Ανατολική Μεσόγειο και τη Λιβύη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Μανώλης Μητσιάς εξηγεί γιατί θέλει να σταματήσει το τραγούδι πριν τη φθορά του χρόνου

Πλησιάζει η στιγμή που ο Μανώλης Μητσιάς θα αποχωρήσει οριστικά

Κηφισιά: Εγκαινιάστηκε νέο πάρκο με την προτομή της Μαριάννας Βαρδινογιάννη – Παρών ο Άδ. Γεωργιάδης

Στα εγκαίνια ενός νέου, πρότυπου πάρκου στην Κηφισιά, το οποίο

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Να αφαιρεθούν κι άλλα βάρη από τις επιχειρήσεις – Είναι μία από τις προτεραιότητές μας – Δεν πρέπει η ενεργειακή κρίση να μετατραπεί σε δημοσιονομική»

Συζήτηση είχε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ψηφιακό ευρώ, τραπεζική ενοποίηση και τεχνητή νοημοσύνη, οι  προτεραιότητες των επόμενων μηνών»

Ο Πρόεδρος του Eurogroup και Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Σε εξέλιξη οι συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά – Πώς κινούνται τα μέσα μεταφοράς

Σε εξέλιξη είναι οι απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σήμερα (01/05) στο πλαίσιο