Επικοινωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι

30 Δεκεμβρίου 2022, 20:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι για να μεταφέρει τις ευχές του για το νέο έτος στον δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό..

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε το ενδιαφέρον του για την κατάσταση των Ελλήνων της Ουκρανίας, ενώ διαβεβαίωσε τον κ. Ζελένσκι για τη συνεχιζόμενη στήριξη της Ελλάδας προς τη χώρα του.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την Ουκρανία στο μέλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Μανώλης Μητσιάς εξηγεί γιατί θέλει να σταματήσει το τραγούδι πριν τη φθορά του χρόνου

Πλησιάζει η στιγμή που ο Μανώλης Μητσιάς θα αποχωρήσει οριστικά

Κηφισιά: Εγκαινιάστηκε νέο πάρκο με την προτομή της Μαριάννας Βαρδινογιάννη – Παρών ο Άδ. Γεωργιάδης

Στα εγκαίνια ενός νέου, πρότυπου πάρκου στην Κηφισιά, το οποίο

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Να αφαιρεθούν κι άλλα βάρη από τις επιχειρήσεις – Είναι μία από τις προτεραιότητές μας – Δεν πρέπει η ενεργειακή κρίση να μετατραπεί σε δημοσιονομική»

Συζήτηση είχε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ψηφιακό ευρώ, τραπεζική ενοποίηση και τεχνητή νοημοσύνη, οι  προτεραιότητες των επόμενων μηνών»

Ο Πρόεδρος του Eurogroup και Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Σε εξέλιξη οι συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά – Πώς κινούνται τα μέσα μεταφοράς

Σε εξέλιξη είναι οι απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σήμερα (01/05) στο πλαίσιο