Σε Λευκορώσο υπερασπιστή των δικαιωμάτων και δύο ανθρωπιστικές οργανώσεις το φετινό Νόμπελ Ειρήνης

7 Οκτωβρίου 2022, 12:14
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Σε ένα πρόσωπο και δύο ανθρωπιστικές οργανώσεις απένειμε το φετινό Νόμπελ Ειρήνης η Επιτροπή.

Πρόκειται για τον υπερασπιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Ales Bialiatski από τη Λευκορωσία, τη ρωσική οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων Memorial και την ουκρανική οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων Center for Civil Liberties.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, «οι φετινοί βραβευθέντες εκπροσωπούν την κοινωνία των πολιτών στις χώρες καταγωγής τους. Έχουν προωθήσει για πολλά χρόνια το δικαίωμα να ασκούν κριτική στην εξουσία και να προστατεύουν τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΔΝΤ: Ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή οδήγησε την Αφρική σε «δύσκολη φάση»

Οι χώρες της Αφρικής διέρχονται «δύσκολη φάση» εξαιτίας του οικονομικού

Έκανε βουτιά η τιμή του πετρελαίου μετά την συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Η τιμή του πετρελαίου πήρε τη κατηφόρα μετά την συμφωνία

Το Ιράν θέλει να διατηρήσει τον έλεγχο των Στενών του Ορμούζ, παρά την άρση κυρώσεων των ΗΠΑ

Η Τεχεράνη επανέλαβε σήμερα πως έχει σκοπό να διατηρήσει τον

Μεξικό: Πιάστηκε μυθική ποσότητα υγροποιημένης μεθαμφεταμίνης – Κατασχέθηκαν 24.400 λίτρα του συγκεκριμένου ναρκωτικού 

Οι μεξικανικές αρχές αναχαίτισαν 24.400 λίτρα μεθαμφεταμίνης σε υγρή μορφή,

Πάνω από 10 τραυματίες σε νέες επιδρομές της Ρωσίας στην Ουκρανία

Τουλάχιστον 11 άνθρωποι τραυματίστηκαν σε ρωσικές αεροπορικές επιδρομές στην ουκρανική