Συγκέντρωση έξω από την πρεσβεία του Ιράν στο Ψυχικό – Ιρανοί και Έλληνες διαδήλωσαν υπέρ των κινητοποιήσεων στη χώρα

16 Ιανουαρίου 2026, 23:22
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
INTIME

Μια δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε έξω από την πρεσβεία του Ιράν στο Ψυχικό, όπου Ιρανοί που ζουν στην Ελλάδα, μαζί με Έλληνες συμπαραστάτες, εξέφρασαν τη στήριξή τους στις κινητοποιήσεις που συγκλονίζουν το Ιράν. Με σημαίες, πλακάτ και συνθήματα, οι διαδηλωτές καταδίκασαν την κρατική καταστολή και ζήτησαν σεβασμό στα δικαιώματα των πολιτών.

Στα πλακάτ κυριαρχούσαν φράσεις όπως «Γυναίκες, ζωή, ελευθερία» και «Λευτεριά στο Ιράν», συνθήματα που έχουν γίνει σύμβολα των διαδηλώσεων στη χώρα. Η ατμόσφαιρα ήταν φορτισμένη, με πολλούς συμμετέχοντες να μιλούν για την ανάγκη διεθνούς αλληλεγγύης.

Ένας από τους παρευρισκόμενους τόνισε ότι ο ιρανικός λαός αγωνίζεται εδώ και εβδομάδες απέναντι σε ένα θεοκρατικό καθεστώς, αποτίοντας φόρο τιμής στα θύματα των συγκρούσεων. Όπως είπε, η διασπορά προσπαθεί να στηρίξει τον αγώνα των συμπατριωτών της, ελπίζοντας ότι η χώρα θα βρει μια νέα ισορροπία και έναν δρόμο προς την ειρήνη, χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις.

Η συγκέντρωση ολοκληρώθηκε ειρηνικά, με τους συμμετέχοντες να δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να στηρίζουν όσους διαδηλώνουν στο Ιράν.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δυο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από

Μάγδα Τσέγκου: «Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ, με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου» – Οι νέες εξηγήσεις για την παρέμβαση στο Mega

Νέες διευκρινίσεις σχετικά με την αιφνίδια τηλεφωνική της παρέμβαση στην

Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα και συνελήφθη

Με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο οδηγούσε, τα ξημερώματα,