Λαμία: 88χρονος οδηγούσε ανάποδα στην εθνική οδό για 5 χιλιόμετρα

10 Σεπτεμβρίου 2024, 22:28
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ηλικιωμένος οδηγός οδηγούσε ανάποδα το πρωί της Τρίτης (10/9) στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας περίπου στο ύψος των διοδίων της Αγίας Τριάδας.

Οι κάμερες ασφαλείας της «Κεντρικής Οδού» έπιασαν οδηγό να κινείται αντίθετα στην εθνική και συγκεκριμένα στο ρεύμα προς Αθήνα. Συγκεκριμένα, το ασημί όχημα με οδηγό ηλικιωμένο 88 ετών κινούνταν ανάποδα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη για περίπου 5 χιλιόμετρα!

Κάποια στιγμή φαίνεται ότι ο οδηγός αντιλήφθηκε το λάθος του και μπήκε στο σωστό ρεύμα όπου και τον εντόπισαν οι αστυνομικοί του Β’ ΤΤ Αυτοκινητοδρόμων Φθιώτιδας. Συνελήφθη με την κατηγορία της επικίνδυνης οδήγησης και οδηγήθηκε το ίδιο μεσημέρι στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Μονομελές.

Σύμφωνα με το LamiaReport τιμωρήθηκε με ποινή φυλάκισης 4 μηνών με αναστολή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,