Toyota: Kιβώτιο 14 σχέσεων για ηλεκτρικά!

Η Toyota πατεντάρει χειροκίνητο κιβώτιο 14 ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.


Από εκεί λοιπόν που είχαμε αυτόματα κιβώτια μιας σχέσης για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, έρχεται η Toyota ανακατεύοντας για τα καλά την τράπουλα, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της οχήματα. 

Είναι προφανώς πολύ διασκεδαστικό και ο τρόπος με τον οποίο η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να προσθέσει περισσότερη συμμετοχή στα ηλεκτρικά της οχήματα και πιθανότατα δεν θα περιοριστεί σε μόλις έξι ή επτά ταχύτητες, όπως τα περισσότερα σημερινά οχήματα

Η Toyota κατέθεσε πρόσφατα αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υποστηρίζοντας ότι τεχνικά δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των «γραναζιών» που μπορεί να φέρει ένα κιβώτιο.

O οδηγός θα μπορεί να επιλέξει τον αριθμό των ταχυτήτων που θέλει. «Ο αριθμός των εικονικών ταχυτήτων μπορεί να είναι έξι ή περισσότερες ή μικρότερες από έξι», αναφέρει το έγγραφο με τον οδηγός να μπορεί να επιλέξει το επιθυμητό μοτίβο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.


Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν περιγράφει κάποιο είδος ηλεκτρομηχανικού συστήματος που μπορεί να δημιουργήσει όσες φυσικές πύλες αλλαγής θέλει ο χρήστης. Αντίθετα, θα υπάρχει ένας σταθερός αριθμός πραγματικών θυρών, πιθανώς έξι, αλλά η Toyota χρησιμοποιεί τέσσερις ως παράδειγμα.


Μπερδεμένο κάπως, και πως να μην είναι όταν μιλάμε για 14 ταχύτητες.

Η επιλογή μιας ταχύτητας γίνεται όπως σε ένα κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά ο μοχλός μπορεί να επιστρέψει στη νεκρή θέση μετά τη χρήση.

Στη συνέχεια, καθώς ο οδηγός προχωρά στις ταχύτητες, το εικονικό μοτίβο μετατοπίζεται στο επόμενο σετ «γραναζιών».

Έτσι, εάν υπάρχει μοτίβο έξι σχέσεων και επιλεγεί η έκτη, μια οθόνη θα αλλάξει τις διαθέσιμες σχέσεις, καλώντας τον οδηγό να ανέβει στην έβδομη και σε όλες τις επόμενες ταχύτητες ή να κατέβει στην πέμπτη και στο υπάρχον σύνολο σχέσεων.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *