Τις νέες μπαταρίες εξελίσσει η Mercedes


Η αυτονομία αποτελεί τον μεγάλο πονοκέφαλο των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά και των καταναλωτών που κωλύονται να αγοράσουν ηλεκτρικό, με την MercedesBenz να φέρεται ότι έχει στα «σκαριά» κάτι πολύ εξελιγμένο για να λύσει το θέμα.


Για την ακρίβεια, η γερμανική φίρμα εξελίσσει σε συνεργασία με την αμερικανική Sila Nanotechnologies μία μπαταρία ανόδου πυριτίου. Η οποία αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2026, όταν και θα διατεθεί για την ηλεκτρική GClass, ενισχύοντας σημαντικά την αυτονομία της.

Η MercedesBenz G 580 αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου με μία μπαταρία 116 kWh, η οποία προέρχεται από την CATL. Καλείται να τροφοδοτήσει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, λόγω της φύσης του δυναμικού SUV, συνεπώς η αυτονομία περιορίζεται στα περίπου 470 χιλιόμετρα.

Έτσι, πριν καν το λανσάρισμα της νέας GClass, οι άνθρωποι της MercedesBenz επιβεβαίωσαν τα σχέδιά τους να αναβαθμίσουν το μοντέλο, διαθέτοντας μία μπαταρία με την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα που έχουμε δει από την μάρκα.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες αποκαλύπτουν ότι η μπαταρία ανόδου πυριτίου της MercedesBenz αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά 20-40%. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με 20% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα, η χωρητικότητα της μπαταρίας θα έφτανε τις 139 kWh, άρα θα εξασφάλιζε στην G 580 περίπου 570 χιλιόμετρα αυτονομίας.


Αντίστοιχα, μία αύξηση της τάξης του 40% θα μεταφράζεται σε μπαταρία 162 kWh, άρα η αυτονομία θα αυξανόταν σε πάνω από 640 χιλιόμετρα. Φυσικά, αυτού του είδους η εξέλιξη δε θα περιοριστεί στην G 580, με τη MercedesBenz να αποκαλύπτει ότι θα τη δούμε και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων οι EQE και EQS.

Η MercedesBenz ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Sila Nanotechnologies το 2019 και έκτοτε, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για να καταφέρουν από το 2026 η νέα μπαταρία ανόδου πυριτίου να μπει σε γραμμή μαζικής παραγωγής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *