Τεράστιος μύθος ότι δεν αλλάζουμε το καλοκαίρι τα φθαρμένα ελαστικά επειδή λόγω ζέστης η πρόσφυση είναι καλύτερη

31 Μαρτίου 2025, 23:48
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Είναι μύθος ότι δεν αλλάζουμε το καλοκαίρι τα φθαρμένα ελαστικά επειδή -λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας της ασφάλτου- υπάρχει καλύτερη πρόσφυση. Με τα ελαστικά δεν θα πρέπει να «παίζουμε», καθώς είναι τα τέσσερα σημεία επαφής του αυτοκινήτου μας με το οδόστρωμα και από αυτά εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των συστημάτων ασφαλείας που έχει το εκάστοτε όχημα.

Τα καλοκαιρινά ελαστικά είναι κατασκευασμένα για μεγάλες θερμοκρασίες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το φθαρμένο ελαστικό έχει τις ίδιες προδιαγραφές με αυτές που υπήρχαν όταν ήταν καινούριο. Άρα, είναι μύθος αυτό που λένε ότι δεν πρέπει να αλλάζουμε τα φθαρμένα ελαστικά το καλοκαίρι.

Καλό είναι κατά τη μέση της ζωής των ελαστικών τα εμπρός ελαστικά να πηγαίνουν πίσω και τα πίσω εμπρός. Με αυτήν την αλλαγή θα υπάρξει ομοιόμορφη φθορά σε όλα τα ελαστικά. Επίσης, σε κάθε άξονα να έχουμε το ίδιο ελαστικό, γιατί αν υπάρξει διαφορετικότητα, τότε μπορεί να αλλάξει η ισορροπία του αυτοκινήτου. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αλλάζουμε μόνο ένα ελαστικό.

Η γόμα των ελαστικών αποτελεί το σημαντικότερο όπλο των κατασκευαστών και εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας κάθε ελαστικού. Όταν είναι κάποιος να αγοράσει ένα ελαστικό, καλό είναι να ανατρέξει στα χαρακτηριστικά του και να διαβάσει τις άλλες παραμέτρους πριν αποφασίσει. Από την άλλη, σημαντικό ρόλο παίζει το τι ταιριάζει στο στυλ οδήγησής του και βάση αυτής θα πρέπει να επιλέξει το ελαστικό.

 Ο οδηγός είναι αυτός που θα αποφασίσει τι ακριβώς θέλει, να ψάξει νωρίτερα για τα χαρακτηριστικά των ελαστικών και κατόπιν να αποφασίσει τι ελαστικό θα βάλει στο αυτοκίνητό του. Επίσης, δεν μπορούμε να εμπιστευθούμε -σε καμία περίπτωση- τα μεταχειρισμένα ελαστικά, γιατί δεν γνωρίζουμε τίποτε για αυτό το ελαστικό. Επειδή όλες οι εταιρείες έχουν -πλέον- στη γκάμα τους φθηνά ελαστικά, τότε καλύτερα ο οδηγός να επιλέξει ένα καινούριο φθηνό παρά ένα μεταχειρισμένο.


 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το 93% όσων κινούνται στους δρόμους… φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των υπολοίπων, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της VINCI Autoroutes

Σχεδόν όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου φοβούνται την επικίνδυνη

To smart 2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης,

Η F1 ανακοίνωσε νέες ορολογίες για το 2026

Οι λάτρεις της F1 θα ακούσουν πολλές φορές μέσα στο

Οι αντιδράσεις οργανισμών και αυτοκινητοβιομηχανιών στην αναθεώρηση του στόχου για απαγόρευση πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035

Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του στόχου για

Η Bolt λανσάρει μηχανισμό αναφοράς επικίνδυνης οδήγησης σε πραγματικό χρόνο

Η Bolt, η κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αστικής κινητικότητας, διευρύνει το