Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία με το ηλεκτρικό supercar, φαίνεται ότι βλέπει το μέλλον και μέσω υγρών καυσίμων.
Η Rimac με τη Nevera, η οποία έχει κατακτήσει κάθε πίστα, δρόμο και ρεκόρ, όντας ένα από τα πιο γρήγορα μοντέλα παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί ποτέ στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Πολλοί θεωρούν ότι η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία ασχολείται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση, όμως σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO της, Mate Rimac, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται ήδη στη διαδικασία εξέλιξης του επόμενου μοντέλου της, το οποίο όμως δε θα είναι BEV (Battery Electric Vehicle).
«Η Rimac δεν είναι αποκλειστικά ηλεκτρική – ακολουθεί όποια κατεύθυνση είναι πιο συναρπαστική κάθε φορά», είπε, αποκαλύπτοντας ότι εργάζεται πάνω σε ένα πρόγραμμα που θα καθορίσει το εάν τα λεγόμενα nanotubes μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας για ένα αυτοκίνητο. Με απλούστερα λόγια, οι μηχανικοί της εταιρείας θα υπερθερμάνουν «διαφορετικής χημικής σύστασης» υγρά καύσιμα, ώστε να παράγουν ηλεκτρισμό, ο οποίος με τη σειρά του θα χρησιμοποιηθεί για την παροχή ενέργειας σε έναν ηλεκτροκινητήρα.
Ο Rimac ανέφερε το υγραέριο, το υδρογόνο και το ντίζελ ως παραδείγματα καυσίμων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην παραπάνω «εξίσωση», με το σύστημα αυτό να αντικαθιστά ουσιαστικά την μπαταρία των συμβατικών EV.
Αποκάλυψε επίσης ότι η εταιρεία του έχει εντοπίσει μία start-up που πειραματίζεται με αυτήν την τεχνολογία σε μικρή κλίμακα. Τα πρώτα ευρήματα δείχνουν ότι τα nanotubes λειτουργούν με αποδοτικότητα 80%, ενώ ο μέσος όρος για έναν θερμικό κινητήρα περιορίζεται στο 30%. Οι εκπομπές ρύπων αυτής της διαδικασίας περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, διοξείδιο του άνθρακα, όμως σε πολύ μικρότερα επίπεδα απ’ ό,τι σε οποιοδήποτε θερμικό μοντέλο.
Ο ίδιος πιστεύει ότι η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί σημαντικά βοηθητική στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων, αφού ένα από τα πλεονεκτήματα θα είναι η μείωση του βάρους, ως αποτέλεσμα της αφαίρεσης της μπαταρίας.