Dacia: Ετοιμάζει υβριδικά sedan και station wagon

Πιστή στα παραδοσιακά θερμικά μοντέλα παραμένει η Dacia, παρά το γενικό κλίμα υπέρ της ηλεκτροκίνησης.


Την άνοιξη του 2024 αναμένεται το νέο Duster, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα έρθει η ώρα του ολοκαίνουριου Bigster, το οποίο έχει παρουσιαστεί το 2021 ως concept car. Ωστόσο, η άκρως δημοφιλής και κυρίαρχη τα τελευταία χρόνια κατηγορία των SUV δεν είναι η μόνη στην οποία θα επικεντρωθούν οι Ρουμάνοι.

Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του L’argus, η Dacia αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα πρόταση, σε μια κατηγορία αμαξωμάτων που σταδιακά δείχνει να συρρικνώνεται, αυτή των station wagon. Οι Γάλλοι αναφέρουν μία τετρακίνητη υβριδική οικογενειακή πρόταση, που έχει την εσωτερική κωδική ονομασία K1320, η οποία, μάλιστα, θα είναι διαθέσιμη και σε sedan.

Το γαλλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι το συγκεκριμένο project της Dacia έχει το όνομα C-Neo, που προδίδει και το segment στο οποίο θα ανήκουν οι δύο προτάσεις. Μάλιστα, επικαλείται αποκλειστική συνέντευξη του Denis Le Vot, σύμφωνα με την οποία ο γενικός διευθυντής της φίρμας εξηγεί πως είναι ευκαιρία για το brand να «δραστηριοποιηθεί» στις συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων οι οποίες σιγά-σιγά «εξαφανίζονται» από την γκάμα των ανταγωνιστών.

Θα έχουν μήκος περίπου στα 4,60 m (σ.σ. στο ανώτερο τμήμα του C-Segment), ενώ θα «δανειστούν» τους κινητήρες από το Bigster. Αυτό σημαίνει ότι θα περιμένουμε έναν 3κύλινδρο ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,2 L απόδοσης 140 PS και σε έκδοση διπλού καυσίμου (LPG) και ένα νέο full hybrid κινητήρα 1,8 L, ο οποίος αργότερα θα βγει και σε PHEV παραλλαγή. Επιπλέον, θα υπάρχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση, χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με συνδυαστική ισχύ περίπου 160 PS.


Όπως συνηθίζει η Dacia, στόχος είναι η τιμή τους να είναι άκρως ανταγωνιστική σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς, αποτελώντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Μέχρι το 2026 που αναμένεται να τα δούμε να παρουσιάζονται, η Dacia θα έχει λύσει και το «γρίφο» σχετικά με το εργοστάσιο στο οποίο θα παραχθούν, που δεν αποκλείεται να προκύψει από μια εντελώς νέα εγκατάσταση ή την επέκταση μιας εκ των υπαρχόντων (Ρουμανία και Μαρόκο). Στη γκάμα των πιθανών λύσεων περιλαμβάνεται και η χρήση εγκατάστασης του Ομίλου Renault, που δεν έχει φτάσει στα όρια παραγωγής της.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *