Mercedes-AMG GT: Αλλάζει τα δεδομένα της κατηγορίας

Δέκα χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς, η Mercedes παρουσιάζει την AMG GT, αλλάζοντας τους όσου στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.


Χάρη στην διαμόρφωση 2+2, το αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην καθημερινότητα, χωρίς ωστόσο να αποκηρύσσεται την εκπληκτική δυναμική οδήγησης, την απόδοση του κινητήρα αλλά και τη σχεδίαση.

Η νέα Mercedes-AMG GT βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την τελευταία ενσάρκωση της SL, η οποία χρησιμοποιεί αλουμίνιο, χάλυβα, μαγνήσιο και σύνθετα υλικά.

Οι εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4,728/1,354/1,984 χλστ. με μεταξόνιο 2.700 χλστ.

Από αισθητικής άποψης, η AMG GT αντιπροσωπεύει μια φυσική εξέλιξη της προηγούμενης σχεδίασης, ακραία στο μπροστινό μέρος με ακόμη μεγαλύτερη και πιο επιθετική κάθετη μάσκα που θυμίζει αυτή του Vision Gran Turismo concept.


H αεροτομή που βρίσκεται στην πόρτα των αποσκευών, είναι πολύ διακριτικό και εμφανίζεται μόνο όταν το αμάξωμα το χρειάζεται (ή όταν θέλετε να το επιδείξετε) για λόγους ευστάθειας.


Η κύρια καινοτομία όσον αφορά την καμπίνα επιβατών της AMG GT είναι η διαμόρφωση 2+2.

Τα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενήσουν παιδιά κυρίως, ύψους έως 1,5 μ.

Οι πλάτες μπορούν να αναδιπλωθούν για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χώρο των αποσκευών, αλλά, εάν θέλετε, μπορείτε να επιλέξετε απευθείας τη διαμόρφωση του εσωτερικού μόνο με τα μπροστινά καθίσματα.

Η χωρητικότητα φόρτωσης του πορτμπαγκάζ 361 λίτρα προκαλεί έκπληξη.


Το ταμπλό με τους τέσσερις αεραγωγούς σε σχήμα turbo, παραπέμπει ουσιαστικά σε αυτό της  τελευταίας γενιάς SL, με ένθετα που υπογραμμίζουν το  σπορ χαρακτήρα, όπως ανθρακονήματα σε πόρτες και κονσόλα.

Μεγάλη κεντρική κονσόλα χωρίζει την καμπίνα επιβατών όπου στο πάνω μέρος υπάρχει η κάθετη οθόνη ψυχαγωγίας  11,9 ιντσών με την τελευταία έκδοση MBUX.

Το ψηφιακό ταμπλό είναι 12,3 ιντσών ενώ το τιμόνι της AMG διαθέτει μπουτόν ώστε ο οδηγός να αλλάζει εύκολα εύκολα τις ρυθμίσεις οδήγησης.

Από αυτή την άποψη, το AMG DYNAMIC SELECT προσφέρει έξι επιλογές για να αλλάξει η ψυχή του GT: Smooth, Comfort, Sport, Sport +, Individual, δηλαδή το πλήρως προσαρμόσιμο πρόγραμμα και «Race» το πιο ακραίο.

Κάτω από το μακρύ καπό, «φιλοξενείται» ο V8 4.0 λίτρων biturbo, σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος

Στην 55 4MATIC+ αποδίδει 476 ίππους και 700 Nm με επιδόσεις 3.9 για τα 0-100 χλμ./ώρα και 295 χλμ. ως τελική ταχύτητα.

Ενώ η κορυφή της γκάμας, η 63 4MATIC+ φτάνει τους 585 ίππους και τα 800 Nm ροπής. Εδώ οι επιδόσεις είναι 3.2 για τα 0-100 χλμ,/ώρα και τελική ταχύτητα 315 χλμ.ώρα.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων φροντίζει για τη διαχείριση όλης αυτής της ισχύος και της ροπής.

Δεν έχουν ανακοινωθεί άλλοι κινητήρες ενώ αργότερα ίσως αποκαλυφθούν ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις με τα λογότυπα «R» και «Black Series».

Στάνταρ στην AMG GT είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα για καλύτερη και ελεγχόμενη πρόσφυση στις στροφές. Το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα αυξάνει επίσης την ευελιξία.

Αυτό είναι ένα σύστημα που αναπτύχθηκε ειδικά για την AMG GT καθώς οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν έως και 2,5 μοίρες με ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα.

Στα φρένα οι τυπικοί δίσκοι από χάλυβα έχουν διάμετρο 390 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες αλουμινίου και 360 χλστ. για πίσω με μονή δαγκάνα αλουμινίου.

Εάν επιθυμείτε, μπορείτε επίσης να επιλέξετε τα εξτρά κεραμικά  φρένα με δίσκους διαμέτρου 420 χλστ. για μπροστά.

Οι τροχοί είναι 20 ιντσών με ελαστικά 295-35 για μπροστά και 305-35 για πίσω με εξτρά ζάντες 21 ιντσών.

Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά πλέον τον πήχη τον σήκωσε πολύ ψηλά η Mercedes, όπου πλέον πέρα από το αισθητικό μέρος, εξοπλίζεται με τεχνολογία αιχμής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *