Ηλεκτροκίνηση: Ανεπάρκεια δημοσίων φορτιστών στην Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να επενδύσει πολύ περισσότερο σε σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι έκανε προηγουμένως, για να αντιμετωπίσει την αυξανόμενη ζήτηση σύμφωνα με τους εκπροσώπους και τα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχειά της ACEA, υπήρχαν μόλις πάνω από 150.000 δημόσια σημεία φόρτισης που εγκαταστάθηκαν πέρυσι σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με τον συνολικό αυτή τη στιγμή αριθμό τους να υπερβαίνει τα 630.000.

Αυτή η κάθε άλλο παρά θετική επίδοση είναι πολύ μικρότερη από τα περίπου 410.000 σημεία φόρτισης που χρειάζονται ετησίως για να επιτύχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον στόχο των 3,5 εκατομμυρίων έως το 2030.

Σύμφωνα με την ACEA, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν τρεις φορές ταχύτερα από τις εγκαταστάσεις σημείων φόρτισης από το 2017 έως και το 2023.

«Ανησυχούμε πολύ που η ανάπτυξη των υποδομών δεν συμβαδίζει με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ACEA Sigrid de Vries. Και προσέθεσε:


«Επιπλέον, αυτό το “κενό υποδομής” κινδυνεύει να διευρυνθεί στο μέλλον – σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τις εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Έτσι, οι επενδύσεις σε δημόσιες υποδομές φόρτισης πρέπει να αυξηθούν επειγόντως εάν θέλουμε να επιτύχουμε τον κλιματικό στόχο».


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *