Η Βουλγαρία έχει το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ

2 Μαΐου 2025, 23:58
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Η Βουλγαρία έχει το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη, με 81,6 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή 78% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ που είναι 45,5 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους. Η Ελλάδα βρίσκεται στην έβδομη θέση με 59,6 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο, δηλαδή 31% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας από τα τελευταία στοιχεία των τροχαίων ατυχημάτων που ανακοίνωσε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) και ανέλυσε ο ελβετικός ιστότοπος Vignetteswitzerland που ειδικεύεται στην αγορά του επίσημου ελβετικού e-vignette.

Η Ρουμανία είναι δεύτερη χώρα με 81,1 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή 78% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ. Το 2023 καταγράφηκαν συνολικά 1.545 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα. Η Σερβία βρέθηκε στην 3η θέση με 75,7 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο, ποσοστό 65% πάνω από τον μέσο όρο. Συνολικά, 503 θάνατοι σημειώθηκαν στους δρόμους της το 2023.

Η Λετονία ακολούθησε στην τέταρτη, με 75,4 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, ποσοστό 66% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, ενώ η Κροατία είχε το πέμπτο υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο στην Ευρώπη, με 71,2, 56% υψηλότερο από τον μέσο όρο των χωρών της ΕΕ. Στην πρώτη εξάδα βρέθηκε η Πορτογαλία με 60,2 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, ποσοστό 32% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ.

Η Νορβηγία είχε το χαμηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη, με μόνο 20 θανάτους ανά εκατομμύριο, λιγότερο από το ήμισυ του μέσου όρου της ΕΕ των 27.

Η Νορβηγία είχε επίσης μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη μειώνοντας τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα κατά 41% σε σχέση με το 2013. «Ενώ έχουν γίνει τεράστια βήματα στην οδική ασφάλεια τις τελευταίες δεκαετίες, υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει για να συνεχιστεί η μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Καμία χώρα δεν πέτυχε τον στόχο της σε σχέση με 2013 για μείωση 50% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα.

Η Πολωνία πλησίασε περισσότερο με μείωση 44%. Ορισμένες μάλιστα σημείωσαν αυξήσεις από τα ποσοστά τους το 2013», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ιστότοπου, Mattijs Wijnmalen και συνέχισε: «Θέλαμε να δούμε ποιες ευρωπαϊκές χώρες είχαν τους πιο θανατηφόρους δρόμους σε σύγκριση με τη μελέτη μας, οπότε εξετάσαμε τους θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους για να δούμε ποιες χώρες τα πήγαιναν καλύτερα με τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα και ποιες είχαν τα περισσότερα περιθώρια βελτίωσης».


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Volkswagen: Οι τελευταίες δοκιμές του ID. Polo πριν πάρει τον δρόμο της μαζικής παραγωγής – Ποιες εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν

Η αντίστροφη μέτρηση για το νέο ID. Polo της Volkswagen

Fiat Grande Panda: Εντυπωσιακό, δυνατό, σύγχρονο, ασφαλές και κάτοχος του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα

Το Fiat Grande Panda ξέρει καλά να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Κίνα: Το Πεκίνο χορήγησε τις πρώτες άδειες κυκλοφορίας σε δύο ηλεκτροκίνητα οχήματα αυτόνομης οδήγησης

Στη Κίνα το Πεκίνο χορήγησε στις 15 Δεκεμβρίου τις κατάλληλες

Σημαντική διάκριση για τους Έλληνες συμβούλους πωλήσεων σε πανευρωπαϊκή εκπαιδευτική εκδήλωση της Nissan Europe

Στο πλαίσιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της Νissan

Το 93% όσων κινούνται στους δρόμους… φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των υπολοίπων, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της VINCI Autoroutes

Σχεδόν όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου φοβούνται την επικίνδυνη