Honda: H μεγάλη ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα

7 Μαΐου 2023, 17:51
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Σημαντικές αποκαλύψεις για τα επόμενα βήματα της Honda στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης, κάνει ο Shinji Aoyama, ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να οδηγήσει την εταιρία στη νέα εποχή.

Σε συνέντευξη του στον ιαπωνικό Τύπο, ο Shinji Aoyama, μας χαρίζει μερικές ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις, με πρώτη και καλύτερη αυτήν που αφορά την πρώτη ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα που ετοιμάζει η Honda.

Αυτή λοιπόν αναμένεται να εμφανιστεί κάποια στιγμή το 2024 ως μοντέλο 2025 και θα παρέχει δύναμη ανάλογη μιας δικύλινδρης 500 ή 750. Η τελική της μορφή δεν έχει καθοριστεί ακόμη, κατά τον κ. Aoyama πάντως θα είναι μια μοτοσυκλέτα με σαφή σπορ προσανατολισμό, ξεπερνώντας τις απλές ανάγκες αστικής μετακίνησης, με ανάλογη απόδοση.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον ωστόσο έχει και η συνολική θεώρηση του κ. Aoyama για τη θέση των ηλεκτρικών οχημάτων της Honda, τα οποία δε βλέπει μόνο ως οχήματα, αλλά ως μέρη ενός ευρύτερου ενεργειακού δικτύου, όπου τα δίκυκλα και τετράκυκλα οχήματα δεν φορτίζουν απλώς από το σπίτι, αλλά παρέχουν και αυτά ενέργεια στις οικιακές ανάγκες όταν χρειάζεται. Επεκτείνοντας αυτήν την ιδέα, οραματίζεται όλα τα ηλεκτρικά οχήματα που θα κυκλοφορούν στις πόλεις του μέλλοντος ως μέρη του συνολικού ενεργειακού δικτύου, δίνοντας, παίρνοντας και αποθηκεύοντας ηλεκτρική ενέργεια.

Στο σημείο αυτό στη συνέντευξη ξεκαθαρίζεται πως η εν λόγω μοτοσυκλέτα που προαναγγέλλεται θα είναι 100% ηλεκτρική με μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state).

Τέλος, ο κ. Aoyama δε χάνει την ευκαιρία να στηλιτεύσει μια από τις βασικές αδυναμίες των ηλεκτρικών οχημάτων, την τιμή τους:

“Τα αυτοκίνητα πόλης που σήμερα πωλούνται στην Ασία θα κόστιζαν σχεδόν τα διπλάσια αν έπρεπε αν γίνουν ηλεκτρικά. Παρόλα αυτά, αν συγκρίνουμε τα αθροιστικά κόστη όχημα βενζίνη και όχημα ηλεκτρική ενέργεια, θα δούμε πως αυτές οι δύο καμπύλες συμπίπτουν σε περίπου 5 χρόνια με τα σημερινά δεδομένα. Πώς μπορεί να συντομευθεί αυτός ο χρόνος, ας πούμε σε 3 χρόνια;”

Με βάση αυτά, ο κ. Aoyama εκτιμά πως η πραγματική μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση ίσως να αργήσει λίγο, ενδεχομένως να φτάσουμε ως τη δεκαετία του 2050 για να έχουμε 100% ηλεκτρικούς στόλους οχημάτων στους δρόμους του κόσμου.

1 Comment Αφήστε μια απάντηση

Γράψτε απάντηση στο Νίκος Καμπιτάκης Ακύρωση απάντησης

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Νέα Mercedes A-Class: Εντυπωσιακή, σπορτίφ και δυναμική

Με απολύτως ισορροπημένες αναλογίες η νέα Mercedes A-Class φέρνει κάτι

Leapmotor T03: Αξιόπιστο σύγχρονο και από τα φθηνότερα ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς

Το Leapmotor T03 κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ αγοραστικό

Renalut: Το εργοστάσιο Ampere ElectriCity στο Douai κατασκεύασε 100.000 Renault 5 E-Tech electric

 Το εργοστάσιο Ampere ElectriCity στο Douai πέτυχε ένα ιστορικό ορόσημο.

Formula 1: Παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Λάντο Νόρις

Ο Λάντο Νόρις αναδείχθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του

Η ΕΕ επανεξετάζει την κατάργηση των δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα της Volkswagen που κατασκευάζονται στην Κίνα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια αναθεώρηση των δασμών κατά των