Τριπλάσιος ο κίνδυνος θανάτου λόγω Covid-19 των ανεμβολίαστων ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια! Τι δείχνει νέα έρευνα

1 Οκτωβρίου 2022, 20:00
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Οι ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια που δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, έχουν τριπλάσια πιθανότητα να πεθάνουν από Covid-19, σε σχέση με όσους εμβολιαστεί και με ενισχυτική δόση, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής Icahn και του Νοσοκομείου του Όρους Σινά στη Νέα Υόρκη, με επικεφαλής την αναπληρώτρια καθηγήτρια καρδιολογίας Ανουράντα Λάλα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα καρδιακής ανεπάρκειας «Journal of Cardiac Failure», ανέλυσαν στοιχεία για 7.094 ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια, από τους οποίους το 31% είχαν κάνει δύο δόσεις εμβολίου, το 15% τρεις δόσεις, το 9% μία δόση και το 45% ήταν ανεμβολίαστοι.

Διαπιστώθηκε ότι οι ανεμβολίαστοι και όσοι είχαν κάνει μία μόνο δόση, είχαν τρεις φορές μεγαλύτερο κίνδυνο να πεθάνουν από επιπλοκές της Covid-19. Ήταν επίσης 15% πιθανότερο να χρειαστούν νοσηλεία μετά τη μόλυνσή τους από κορωνοϊό και είχαν σχεδόν διπλάσια πιθανότητα να εισαχθούν σε ΜΕΘ, σε σχέση με όσους είχαν κάνει τρεις δόσεις.

Πολλοί ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με τη μελέτη, εμφανίζουν μια διστακτικότητα να εμβολιαστούν, φοβούμενοι πιθανές σπάνιες παρενέργειες όπως η μυοκαρδίτιδα (φλεγμονή του μυ της καρδιάς), όμως ο κίνδυνος του κορωνοϊού είναι πολύ μεγαλύτερος.

«Τα ευρήματα δίνουν περαιτέρω έμφαση στο ότι οι ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια πρέπει να πάρουν τα εμβόλια στα σοβαρά, καθώς έχουν χειρότερη έκβαση αν μολυνθούν με Covid-19», τόνισε η δρ Λάλα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν το εμβόλιο HPV για αγόρια και κορίτσια 9-18 ετών – Έρχονται υπενθυμιστικά SMS στους γονείς και η πλατφόρμα «Healthflix»

Στα «όπλα» που επιστρατεύει η χώρα μας για την πλήρη

Ωνάσειο: Στη 2η θέση των πιο ελκυστικών εργοδοτών της χώρας σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand

Στη 2η θέση της κατάταξης των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην

Άδωνις Γεωργιάδης για δηλώσεις Λευτέρη Καρχιμάκη για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν»: «Έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση»

Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε καταγγελίες του

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Απαντήσεις στις καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ για μειωμένο αριθμό ασθενοφόρων

Άδωνις Γεωργιάδης: Η ανάρτηση-απάντηση για το ΕΣΥ με την επιστολή ασθενούς από το Νοσοκομείο Γιαννιτσών – «Λίγα λέει ο Άδωνης…»

Μια ιδιαίτερη δημόσια τοποθέτηση έκανε μέσω των προσωπικών του λογαριασμών