Το τέλος της πανδημίας δεν σημαίνει και το τέλος των εμβολίων! Δόσεις κάθε χρόνο

24 Μαρτίου 2022, 14:16
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Η αμερικανική εταιρεία Moderna ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, η πανδημία covid-19 πιθανότατα θα λάβει τέλος εντός του 2022.

Παράλληλα προβλέπει ότι θα χρειάζονται τα επόμενα χρόνια ετήσιες ενισχυτικές δόσεις εμβολίων στη διάρκεια του φθινοπώρου (αρχής γενομένης από φέτος), προκειμένου να προστατεύονται καλύτερα οι άνθρωποι από τον κορωνοϊό, ο οποίος αλλιώς θα μπορεί να μολύνει αρκετούς εμβολιασμένους.

Επίσης έκανε γνωστό ότι το 2021 είχε ετήσιες πωλήσεις 18,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και παρουσίασε τα πρώτα ετήσια κέρδη της, ενώ απέρριψε την αντίληψη ότι είναι «εταιρεία του ενός μόνο προϊόντος» (εμβολίου κατά της Covid-19).

Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι αναπτύσσει ένα νέο ενισχυτικό εμβόλιο που θα συνδυάζει το υπάρχον εμβόλιο της Spikevax κατά του κορωνοϊού και ένα ενισχυτικό εμβόλιο ειδικά κατά της παραλλαγής Όμικρον, θεωρώντας ότι το νέο συνδυαστικό εμβόλιο θα παρέχει πιο διαρκή προστασία. Ακόμη, προχωρά τις κλινικές δοκιμές ενός συνδυαστικού εμβολίου κατά του κορωνοϊού και της γρίπης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Moderna Στέφαν Μπάνσελ δήλωσε ότι η εταιρεία, χάρη στην mRNA τεχνολογία της, θα φέρει σταδιακά νέα φάρμακα στην αγορά, ενώ προέβλεψε ότι θα συνεχίσει να κάνει ισχυρές πωλήσεις των ενισχυτικών δόσεων των εμβολίων κατά της Covid-19, ακόμη κι αν η πανδημική κρίση στις ανεπτυγμένες χώρες υποχωρήσει. Όπως είπε, πιθανότατα οι ενισχυτικές-αναμνηστικές δόσεις θα καθιερωθούν κάθε χρόνο για τους ανθρώπους άνω των 50 ετών και τους ευπαθείς λόγω χρόνιων νοσημάτων.

Εκτίμησε ότι υπάρχει πιθανότητα 80% η Covid-19 να εξελιχθεί σε ενδημική νόσο φέτος, εξαιτίας της μεγάλης αύξησης των λοιμώξεων που έφερε η Όμικρον και παράλληλα της αύξησης των εμβολιασμών. Η ενδημικότητα, κατά τον Μπάνσελ, θα επιτρέψει στην εταιρεία να χρεώνει υψηλότερη τιμή για το εμβόλιο της.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Άδωνις Γεωργιάδης για δηλώσεις Λευτέρη Καρχιμάκη για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν»: «Έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση»

Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε καταγγελίες του

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Απαντήσεις στις καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ για μειωμένο αριθμό ασθενοφόρων

Άδωνις Γεωργιάδης: Η ανάρτηση-απάντηση για το ΕΣΥ με την επιστολή ασθενούς από το Νοσοκομείο Γιαννιτσών – «Λίγα λέει ο Άδωνης…»

Μια ιδιαίτερη δημόσια τοποθέτηση έκανε μέσω των προσωπικών του λογαριασμών

Στο πλευρό ογκολογικών ασθενών και φροντιστών τους η «Αίγλη»

Όταν πριν από τρία χρόνια η Κωνσταντία Μαρίνου έκανε την

Άδωνις Γεωργιάδης στο ERTnews: Πάνω από 2.100 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Στην πορεία ενίσχυσης του ΕΣΥ, με αιχμή τις προσλήψεις γιατρών