Θωμαϊδης: Η επικράτηση της Όμικρον αγγίζει το 95%! Σε υψηλά επίπεδα το ιικό φορτίο στην Αττική

17 Ιανουαρίου 2022, 14:30
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Μια μικρή ύφεση του ιικού φορτίου κάτω από 20% διαφαίνεται από την ανάλυση των λυμάτων στην Αττική, όπως ανέφερε σήμερα ο καθηγητής Αναλυτικής Χημείας του ΕΚΠΑ, Νίκος Θωμαΐδης, προσθέτοντας όμως ότι παρόλα αυτά, το ιικό φορτίο παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

«Η ανάλυση των λυμάτων της Αθήνας δείχνει μια μικρή ύφεση κάτω από 20% αυτή την εβδομάδα. Αυτό προφανώς δεν είναι σε συνάρτηση με τη μείωση που βλέπουμε στην κλινική επιτήρηση και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στα λύματα βλέπουμε το συνολικό ιικό φορτίο που υπάρχει στην κοινότητα, δηλαδή και των ασυμπτωματικών που συνήθως διαφεύγουν της κλινικής επιτήρησης. Υπάρχει περισσότερη διασπορά, αλλά διαφαίνεται μια ύφεση και στις επόμενες 2-3 εβδομάδες, στα τέλη Ιανουαρίου ή την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου θα έχουμε μια σοβαρή αποκλιμάκωση», δήλωσε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Παράλληλα, τόνισε ότι η επικράτηση της Όμικρον αγγίζει το 95% και υπογράμμισε ότι η αναμνηστική δόση προστατεύει καθολικά ως προς τη Δέλτα, αλλά και το 80% όσων νοσούν με την Όμικρον.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ρόδος: Ανακοινώσεις Μητσοτάκη για νέο νοσοκομείο στην Κω και παρεμβάσεις στο λιμάνι του νησιού

Με επίκεντρο την υγεία, τις υποδομές και την αναπτυξιακή προοπτική

Αμάντα Ψυρρή: Οι ανακοινώσεις του ASCO που αλλάζουν τα δεδομένα σε δύσκολες μορφές καρκίνου

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά δεδομένα για ανθεκτικούς καρκίνους σε προχωρημένα στάδια παρουσιάστηκαν

Μάριος Θεμιστοκλέους: Σπουδαία μεταρρύθμιση του Υπουργείου Υγείας – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανακουφιστική φροντίδα – Εντάσσεται οργανωμένα στο ΕΣΥ

Μια μεγάλη και πολύ σημαντική μεταρρύθμιση στον τομέα της Ανακουφιστικής

Μεταστατικός καρκίνος μαστού: Νέα θεραπεία δείχνει εντυπωσιακά αποτελέσματα και αλλάζει τις προοπτικές των ασθενών

Ελπιδοφόρα νέα για την αντιμετώπιση του μεταστατικού ορμονοευαίσθητου HER2-αρνητικού καρκίνου

Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για