Θετικός στον κορωνοϊο ο Θάνος Πλεύρης

13 Φεβρουαρίου 2022, 17:21
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε σήμερα, Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης

Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος σε ανάρτηση του στο Twitter, στην οποία αναφέρει: “Πριν από λίγο διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19 με self test που επιβεβαιώθηκε από rapid. Τηρώ άμεσα το πρωτόκολλο απομόνωσης του ΕΟΔΥ και ξεκινώ να εργάζομαι από το σπίτι. Προστατεύουμε τον εαυτό μας. Εμβολιαζόμαστε για να νοσήσουμε ήπια”.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ρόδος: Ανακοινώσεις Μητσοτάκη για νέο νοσοκομείο στην Κω και παρεμβάσεις στο λιμάνι του νησιού

Με επίκεντρο την υγεία, τις υποδομές και την αναπτυξιακή προοπτική

Αμάντα Ψυρρή: Οι ανακοινώσεις του ASCO που αλλάζουν τα δεδομένα σε δύσκολες μορφές καρκίνου

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά δεδομένα για ανθεκτικούς καρκίνους σε προχωρημένα στάδια παρουσιάστηκαν

Μάριος Θεμιστοκλέους: Σπουδαία μεταρρύθμιση του Υπουργείου Υγείας – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανακουφιστική φροντίδα – Εντάσσεται οργανωμένα στο ΕΣΥ

Μια μεγάλη και πολύ σημαντική μεταρρύθμιση στον τομέα της Ανακουφιστικής

Μεταστατικός καρκίνος μαστού: Νέα θεραπεία δείχνει εντυπωσιακά αποτελέσματα και αλλάζει τις προοπτικές των ασθενών

Ελπιδοφόρα νέα για την αντιμετώπιση του μεταστατικού ορμονοευαίσθητου HER2-αρνητικού καρκίνου

Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για