Θεσσαλονίκη: «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» στις 30/6 στο Θέατρο Κήπου από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης

23 Ιουνίου 2026, 14:40
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Την καλλιτεχνική παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης», με τη συμμετοχή της Γλυκερίας, διοργανώνει την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, στο Θέατρο Κήπου, στις 9μμ, ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων από τον Καρκίνο.

Η παράσταση εντάσσεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026» του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Τα Kαφέ Aμάν έχουν ρίζες από την Ανατολή, την καθ᾽ ημάς ανατολή της Σμύρνης, της Πόλης, κι όλης της Ιωνίας. Ήταν είδος λαϊκού καφενείου της προπολεμικής Ελλάδας μέσα στο οποίο δύο ή τρεις τραγουδιστές αυτοσχεδίαζαν λέγοντας στίχους συχνά στη μορφή διαλόγου μεταξύ τους, πάντα σε ελεύθερο ρυθμό και μελωδία. Σε αυτά παίζονταν και παρουσιάζονταν χασάπικα, καρσιλαμάδες, μπάλοι, τσιφτετέλια, αμανέδες και ζεϊμπέκικα.

Το «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» είναι αναπαράσταση του παραδοσιακού Καφέ Αμάν, με βασική ερμηνεύτρια τη Γλυκερία, που πλαισιώνεται από σολίστες και δεξιοτέχνες μουσικούς, συνοδεία χορευτικών συγκροτημάτων και χορωδιακών συνόλων, με προβολή πρωτοδημοσιευόμενων βίντεο και φωτογραφιών.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ