Στο «κόκκινο» η Κρήτη! Ανοίγει και δεύτερη κλινική covid-19 στο γενικό Νοσοκομείο Χανίων

27 Δεκεμβρίου 2021, 13:47
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Η Κρήτη παραμένει στο κόκκινο, όσον αφορά στην πορεία στου κορωοϊού και στο πλα΄σιο αυτό, η διοίκηση του νοσοκομείου Χανίων προχωρά στο άνοιγμα της δεύτερης κλινικής covid-19.

 «Ανοίγουμε πλέον την δεύτερη κλινική covid-19 που θα έχει 36 κλίνες. Δεν την χρειαζόμαστε για την ώρα αλλά θέλουμε να είμαστε προετοιμασμένοι για ξαφνική άνοδο των νοσηλειών», τόνισε σχετικά ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων Γιώργος Μπέας.

Την ίδια ώρα, η χορήγηση των πρώτων μονοκλωνικών αντισωμάτων είναι γεγονός στα Χανιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, σήμερα δύο ασθενείς έλαβαν τα μονοκλωνικά αντισώματα, με τον έναν να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Χανίων και τον δεύτερο να νοσεί στο σπίτι του.

«Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ευχάριστο και τιμητικό γεγονός για το νοσοκομείο μας που πλέον είναι ένα από τα 25 πανελλαδικά που χορηγούν μονοκλωνικά αντισώματα. Σήμερα, δώσαμε δύο μονοκλωνικά σε έναν ασθενή που νοσηλεύεται στην κλινική covid-19 και σε έναν άνδρα που νοσεί στο σπίτι του. Και οι δύο πληρούσαν τα νέα διευρυμένα κριτήρια της Επιτροπής γι’ αυτό και τους χορηγήθηκαν», επεσήμανε μιλώντας στο cretapost, ο διοικητής του νοσοκομείου Χανίων, Γιώργος Μπέας ο οποίος ανέφερε πως το νοσοκομείο πήρε 30 συνολικά μονοκλωνικά αντισώματα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Όταν ο πόνος δεν φαίνεται

Μιλώντας ανοιχτά για τον αυτοτραυματισμό των νέων. Κάθε μέρα συναντάμε

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν το εμβόλιο HPV για αγόρια και κορίτσια 9-18 ετών – Έρχονται υπενθυμιστικά SMS στους γονείς και η πλατφόρμα «Healthflix»

Στα «όπλα» που επιστρατεύει η χώρα μας για την πλήρη

Ωνάσειο: Στη 2η θέση των πιο ελκυστικών εργοδοτών της χώρας σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand

Στη 2η θέση της κατάταξης των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην

Άδωνις Γεωργιάδης για δηλώσεις Λευτέρη Καρχιμάκη για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν»: «Έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση»

Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε καταγγελίες του

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Απαντήσεις στις καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ για μειωμένο αριθμό ασθενοφόρων