Σε εξέλιξη έργα ανακαίνισης 16 Κέντρων Υγείας και αναβάθμισης 14 νοσοκομείων της 3ης ΥΠΕ

7 Μαρτίου 2025, 14:49
Χρόνος ανάγνωσης 9 λεπτά

Σε εξέλιξη βρίσκονται έξι έργα για τη ριζική ανακαίνιση 16 Κέντρων Υγείας, 14 έργα για την αναβάθμιση ισάριθμων νοσοκομειακών μονάδων που υπάγονται στην αρμοδιότητα της 3ης ΥΠΕ, καθώς και το εμβληματικό έργο της ανέγερσης κτιρίου αφιερωμένου σε κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

Πρόκειται για έργα που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και υλοποιούνται με προϊσταμένη αρχή τη διοίκηση της 3ης ΥΠΕ. Η πορεία των έργων παρουσιάστηκε, σήμερα, σε ημερίδα που διοργάνωσε η 3η ΥΠΕ σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της δράσης για την ανακαίνιση υποδομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ), βρίσκεται σε εξέλιξη η αναβάθμιση των υποδομών, ο εκσυγχρονισμός, η βελτίωση και η ανακαίνιση των Κέντρων Υγείας Αμυνταίου, Άρνισσας, Τσοτυλίου, Άργους Ορεστικού, Σερβίων, Αλεξανδρείας, Κρύας Βρύσης, Λιτοχώρου, Αριδαίας, Λαγκαδά, Σκύδρας, Διαβατών, Κουφαλίων, Χαλάστρας, Αιγινίου και Δεσκάτης, συνολικού προϋπολογισμού 39.447.618,67 ευρώ.

Στην ίδια δράση βρίσκονται υπό δημοπράτηση δύο έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1.266.941,16 ευρώ, για την ανάπτυξη ιατρείων χρόνιων νοσημάτων σε 12 Κέντρα Υγείας και δύο Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία, καθώς και την αναβάθμιση των υποδομών του Κέντρου Υγείας Αστικού Τύπου Ευόσμου.

Στο πλαίσιο της ανακαίνισης και του εκσυγχρονισμού νοσοκομείων σε όλη την Ελλάδα, στην περιοχή αρμοδιότητας της 3ης ΥΠΕ βρίσκονται σε εξέλιξη 14 έργα και έχουν ολοκληρωθεί δύο, συνολικού συμβατικού ποσού 27.542.408,92 ευρώ. Πρόκειται για τα έργα στα νοσοκομεία Παπαγεωργίου, Παπανικολάου, Γεννηματάς, Άγιος Δημήτριος, Βέροιας, Νάουσας, Γιαννιτσών, Έδεσσας, Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης, Πτολεμαΐδας, Φλώρινας και Κατερίνης.

Ο διοικητής της 3ης ΥΠΕ, Δημήτρης Τσαλικάκης, σε δηλώσεις που έκανε πριν από την έναρξη της ημερίδας, σημείωσε ότι όλα αυτά τα έργα είναι πολύ σημαντικά για όλη τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς θα αφήσουν ένα αποτύπωμα για ποιοτικότερες υπηρεσίες υγείας. «Όταν παραδοθούν αυτά τα έργα, οι πολίτες θα καταλάβουν τη διαφορά» υπογράμμισε ο κ. Τσαλικάκης.

«Συνολικά τα έργα στην ΠΦΥ είναι τέσσερα, τα οποία αφορούν 16 Κέντρα Υγείας. Είναι άλλα δύο, τα οποία είναι σε εξέλιξη δημοπράτησης. Για τα νοσοκομεία, επίσης, είναι 14 έργα, ενώ άλλο ένα με δύο βρίσκονται στη διαδικασία δημοπράτησης» ανέφερε ο κ. Τσαλικάκης.

Παράλληλα, σημείωσε ότι στο Παπαγεωργίου είναι σε εξέλιξη η κατασκευή της νέας πτέρυγας της Μονάδας Βραχείας Νοσηλείας για ογκολογικούς ασθενείς, προϋπολογισμού 2.532.454,38 ευρώ, ενώ στο Παπανικολάου βρίσκεται σε εξέλιξη το εμβληματικό έργο κατασκευής κτιρίου για κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες και εργαστήρια της Αιματολογικής Κλινικής, προϋπολογισμού 13.385.512,61 ευρώ.

Αναφερόμενος στο κτίριο κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών του Παπανικολάου, είπε: «Προσφάτως, πριν από περίπου δύο-τρεις εβδομάδες, ο υπουργός Υγείας κ. Γεωργιάδης, μαζί με τον υφυπουργό κ. Θεμιστοκλέους επόπτευσαν το έργο και είδαν την εξέλιξή του. Ο υπουργός μας υποσχέθηκε ότι θα ξανάρθει τον Απρίλιο. Επίσης, ο κατασκευαστής μάς είπε ότι θα έχει ολοκληρώσει και τον πρώτο όροφο τον Απρίλιο. Το έργο προχωράει πάρα πολύ γρήγορα. Ό,τι ήταν να ξεπεραστεί, έχει ξεπεραστεί με τις βοήθειες και του Υπουργείου».

Ο συντονιστής του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Γιάννης Παπαγεωργίου, από την πλευρά του δήλωσε ότι τα έργα αυτά αναβαθμίζουν το Σύστημα Υγείας. «Ο Πρωθυπουργός δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στην αναγέννηση της υγείας στη χώρα μας και γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια και μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης να έχουμε πάρα πολλά έργα. Και αυτό το βλέπουμε και στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στις υπόλοιπες περιφέρειες που καλύπτει η 3η ΥΠΕ» ανέφερε ο κ. Παπαγεωργίου, και πρόσθεσε ότι «η Θεσσαλονίκη γίνεται ένα hub υγείας με το Παιδιατρικό στο Φίλυρο, το νέο Ογκολογικό, αλλά και με τις αναβαθμίσεις των ήδη υπαρχόντων κτιριακών εγκαταστάσεων και των Κέντρων Υγείας, που δείχνουν ότι όλοι συντελούμε στην εξέλιξη και ανάπτυξη της υγείας».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μαίνεται η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Έκλεισε η Αθηνών Λαμίας – Στη μάχη 118 πυροσβέστες και 14 εναέρια μέσα – Βίντεο

Πύρινη κόλαση έχει δημιουργήσει στο Ακραίφνιο Βοιωτίας η μεγάλη φωτιά

Δημήτρης Αβραμόπουλος για ευρωπαϊκό ένταλμα άρσης ασυλίας για Qatargate: «Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου – Αβάσιμο ζήτημα – Δεν κάνω χρήση της ασυλίας μου»

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος έδωσε την δική του απάντηση μετά την

Καίει σε δύο μέτωπα η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας – Άνοιξε η Εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η οποία είχε

Τροχαία Αττικής: 17 συλλήψεις και 292 παραβάσεις μετά από 26.671 ελέγχους αλκοολομέτρησης

Συνολικά 17 συλλήψεις οδηγών που βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ

Άγιος Παντελήμονας: Δυο συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών – Εντοπίστηκε πάνω από 1,5 κιλό κοκαΐνης και ακατέργαστης κάνναβης

Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες της 12-6-2026 στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα,