Μια συμβολική κίνηση υψηλής αναγνώρισης και τιμής για τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, δρομολογείται από την ακριτική Ρόδο. Όπως αποκαλύπτει σε αναλυτικό ρεπορτάζ της η εφημερίδα «Δημοκρατική» (www.dimokratiki.gr), το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Γενναδίου, κατά τη συνεδρίασή του, αποφάσισε κατά πλειοψηφία να εισηγηθεί επίσημα προς τον Δήμο Ρόδου την απονομή τιμητικής διάκρισης στον υπουργό, ως αναγνώριση της καθοριστικής συμβολής του στην υλοποίηση και ολοκλήρωση του νέου, σύγχρονου Κέντρου Υγείας της περιοχής.
Η εισήγηση της Κοινότητας (υπ’ αριθμόν 2/2026 απόφαση) περιλαμβάνει επίσης την παρασημοφόρηση του διοικητή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, Χρήστου Ροϊλού, καθώς και του προέδρου του Ιδρύματος Ευγενίδου, Λεωνίδα Δημητριάδη Ευγενίδη, οι οποίοι λειτούργησαν ως βασικοί πυλώνες για την αναβάθμιση της υγειονομικής περίθαλψης στη Νότια Ρόδο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που φέρνει στο φως η «Δημοκρατική», η υπόθεση της υγειονομικής θωράκισης της Νότιας Ρόδου παρέμενε βαλτωμένη στα χαρτιά για περισσότερο από μία δεκαετία. Αν και η αναβάθμιση του Αγροτικού Ιατρείου Γενναδίου είχε υπογραφεί σε ΦΕΚ από το 2009, καμία απολύτως ενέργεια δεν είχε υλοποιηθεί μέχρι το 2019.
Η ουσιαστική ανατροπή ξεκίνησε με την κινητοποίηση των τοπικών κοινοτήτων και τη δυναμική παρέμβαση του διοικητή της 2ης ΥΠΕ, Χρήστου Ροϊλού, ο οποίος προχώρησε άμεσα στην αύξηση των αγροτικών γιατρών και την πρόσληψη νοσηλευτριών.
Παράλληλα, μετά από προσωπική του μεσολάβηση, το Ίδρυμα Ευγενίδου δώρισε ένα σύγχρονο ασθενοφόρο, γεγονός που οδήγησε το Υπουργείο Υγείας στην ίδρυση 24ωρου τομέα ΕΚΑΒ Νότιας Ρόδου.
Το τελικό και πιο κρίσιμο βήμα για τη δημιουργία της νέας, υπερσύγχρονης δομής 600 τ.μ. (στο κτίριο του πρώην Δήμου Νότιας Ρόδου) έγινε πραγματικότητα χάρη στην πολιτική βούληση του Υπουργείου Υγείας και του Άδωνι Γεωργιάδη, καθώς η νέα μελέτη εντάχθηκε και χρηματοδοτήθηκε από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, εξασφαλίζοντας μόνιμη και ποιοτική περίθαλψη για τους κατοίκους και τους χιλιάδες επισκέπτες του νησιού.
Η συγκινημένη ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη
Η είδηση της τιμητικής αυτής πρότασης από τη Ρόδο προκάλεσε την άμεση και ιδιαίτερα θερμή αντίδραση του Υπουργού Υγείας.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξέφρασε τη βαθιά του ευγνωμοσύνη προς τους ανθρώπους της ακριτικής κοινότητας, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:
«Ευχαριστώ θερμά για αυτό είναι μεγάλη μου τιμή».
Ευχαριστώ θερμά για αυτό είναι μεγάλη μου τιμή https://t.co/1gPIwaBCxD
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 23, 2026
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


