Νέα κρούσματα της μετάλλαξης Όμικρον στην Κρήτη!

15 Δεκεμβρίου 2021, 14:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τρία νέα κρούσματα κορωνοϊού με την μετάλλαξη Ομικρον έχουν εντοπιστεί μέχρι στιγμής στην ΠΕ Λασιθίου και συγκεκριμένα στη Σητεία.

Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη, ο Δήμαρχος Σητείας Γιώργος Ζερβάκης, ανέφερε πως η πληροφόρηση που έχει εκείνος είναι πως τα κρούσματα είναι 3. Τα δύο που είναι ήδη γνωστά, αφορούν σε δύο νεαρές γυναίκες οι οποίες είχαν γυρίσει πρόσφατα από χώρα του εξωτερικού και τώρα βρίσκονται σε κατ’ οίκον περιορισμό με ήπια συμπτώματα.

Το τρίτο κρούσμα αφορά σε έναν νεαρό άνδρα ο οποίος σύμφωνα με τον Δήμαρχο, νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο, σε καλή όμως κατάσταση.

Τέλος, ο κ. Ζερβάκης σχολίασε πως η Σητεία είναι από τις περιοχές με το μεγαλύτερο ποσοστό εμβολιασμού αφού οι κάτοικοι σπεύδουν καθημερινά και θωρακίζουν τον οργανισμό τους κατά του νέου κορoνοϊού.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ρόδος: Ανακοινώσεις Μητσοτάκη για νέο νοσοκομείο στην Κω και παρεμβάσεις στο λιμάνι του νησιού

Με επίκεντρο την υγεία, τις υποδομές και την αναπτυξιακή προοπτική

Αμάντα Ψυρρή: Οι ανακοινώσεις του ASCO που αλλάζουν τα δεδομένα σε δύσκολες μορφές καρκίνου

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά δεδομένα για ανθεκτικούς καρκίνους σε προχωρημένα στάδια παρουσιάστηκαν

Μάριος Θεμιστοκλέους: Σπουδαία μεταρρύθμιση του Υπουργείου Υγείας – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανακουφιστική φροντίδα – Εντάσσεται οργανωμένα στο ΕΣΥ

Μια μεγάλη και πολύ σημαντική μεταρρύθμιση στον τομέα της Ανακουφιστικής

Μεταστατικός καρκίνος μαστού: Νέα θεραπεία δείχνει εντυπωσιακά αποτελέσματα και αλλάζει τις προοπτικές των ασθενών

Ελπιδοφόρα νέα για την αντιμετώπιση του μεταστατικού ορμονοευαίσθητου HER2-αρνητικού καρκίνου

Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για