Η θωράκιση της δημόσιας υγείας στη μετά Covid εποχή στην πρεμιέρα του μοριοδοτούμενου εκπαιδευτικού προγράμματος του «Ερρίκος Ντυνάν»

23 Σεπτεμβρίου 2025, 19:00
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά
INTIME

Οι εξελίξεις στη μετά Covid εποχή και η θωράκιση της δημόσιας υγείας βρίσκονται στο επίκεντρο της πρεμιέρας, αύριο, Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025, του μοριοδοτούμενου εκπαιδευτικού προγράμματος που έχει καταρτίσει και φέτος, για 11η συνεχή χρονιά, με δωρεάν εγγραφή και παρακολούθηση, η Επιστημονική Επιτροπή του «Ερρίκος Ντυνάν».

Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα και πληρέστερα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στη χώρα μας, πιστοποιημένο και μοριοδοτούμενο από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο (ΠΙΣ), προσφέροντας πολύτιμα εφόδια σε γιατρούς, αλλά και σε κάθε απασχολούμενο στον τομέα της υγείας. Στην εναρκτήρια ημερίδα στο αμφιθέατρο του Ερρίκος Ντυνάν, στις 13:30, κεντρικός εισηγητής, με θέμα «Μετά τον Covid, τι;», θα είναι ο καθηγητής Παθολογίας Λοιμώξεων της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, Σωτήρης Τσιόδρας, ενώ στις νέες προκλήσεις που αναδεικνύονται για τη δημόσια υγεία θα εστιάσει ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΔΥ, καθηγητής Υγιεινής και Επιδημιολογίας, Χρήστος Χατζηχριστοδούλου.

Επισημαίνεται ότι το πρόγραμμα για το νέο ακαδημαϊκό έτος ολοκληρώνεται στις 3 Ιουνίου 2026. Καλύπτει 32 θεματικές ενότητες και μοριοδοτείται από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο συνολικά με 64 μόρια συνεχιζόμενης ιατρικής εκπαίδευσης (CME-CPD credits). Σύμφωνα με τα κριτήρια της EACCME – UEMS (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Πιστοποίησης Συνεχούς Ιατρικής Εκπαίδευσης – Ένωση Ευρωπαίων Ιατρών Ειδικευομένων) και την αντίστοιχη έγκριση του ΠΙΣ, δίδονται σε κάθε συμμετέχοντα ιατρό δύο μόρια συνεχιζόμενης ιατρικής εκπαίδευσης για την παρακολούθηση καθενός από τα 32 σεμινάρια. Η παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι δωρεάν, με μόνη προϋπόθεση τη συμπλήρωση -ηλεκτρονικά- της φόρμας εγγραφής στο πρόγραμμα.

Οι επιστημονικές εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί να διεξάγονται κάθε Τετάρτη στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου, διευκολύνοντας και τον ετήσιο προγραμματισμό των ενδιαφερόμενων για τη συστηματική παρακολούθησή τους. Το πρόγραμμα της περιόδου 2025-2026 θα μεταδίδεται και livestreaming, με τη δυνατότητα ερωτήσεων σε chat, καθώς και τη δυνατότητα για επικοινωνία και αξιολόγηση του προγράμματος ηλεκτρονικά. Έτσι είναι δυνατή η παρακολούθηση -και η μοριοδότηση- χωρίς να είναι προαπαιτούμενη η φυσική παρουσία στο νοσοκομείο.

Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για παρακολούθηση του εκάστοτε σεμιναρίου, καθώς και για τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης και κάθε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης του Ερρίκος Ντυνάν, στο 210 6972189 ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης scientific.education@dunant.gr.

Το νέο πρόγραμμα των μοριοδοτούμενων σεμιναρίων 2025-26 παρατίθεται στο ακόλουθο link: https://www.dunant.gr/el/news/ekpaideusi/iatriki-ekpaideusi/moriodotoumena-2025-2026/.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Οδεύουν προς το τέλος τους τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία – Γιατί το πρόγραμμα δεν απέδωσε

Ολοκληρώνεται, όπως όλα δείχνουν, το πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων,

Έρευνα Yale: 56% υψηλότερος κίνδυνος καρκίνου του παχέος εντέρου για τις κόρες όσων έγιναν πατέρες μετά τα 35

Μια νέα, ανησυχητική επιστημονική διασύνδεση φέρνει στο φως μελέτη του

Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών: Ανησυχία για το μέλλον της απεξάρτησης εξέφρασαν εργαζόμενοι του ΕΟΠΑΕ και των Κέντρων Πρόληψης

Την ανησυχία τους για το μέλλον των 75 Κέντρων Πρόληψης

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Νέο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων απέκτησε το Θεαγένειο

Ένα νέο υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων, το οποίo