«Η κοινωνία δεν αντέχει περισσότερα περιοριστικά μέτρα» προειδοποιεί ο Βατόπουλος

3 Φεβρουαρίου 2022, 17:22
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ο καθηγητής Μικροβιολογίας, Άλκης Βατόπουλος, μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την πορεία της πανδημίας και τα εμβόλια.

«Σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο γίνεται προσπάθεια, να φύγουμε από την στρατηγική των περιορισμών και να πάμε σε μία στρατηγική εμβολιασμού και testing. Η κοινωνία δεν αντέχει περισσότερα περιοριστικά μέτρα, να μην είναι το κέντρο βάρους τα μέτρα» δήλωσε ο  καθηγητής Μικροβιολογίας, Άλκης Βατόπουλος,

«Ας ολοκληρώσουμε την 3η δόση η οποία είναι εξαιρετική στην αντιμετώπιση της βαριάς νόσου από όλες τις παραλλαγές αλλά και την όμικρον. Αυτό που έχει φανεί είναι ότι ως προς την  συλλογική ανοσία, όσοι έχουν εμβολιαστεί μεταδίδουν τον ιό, απλώς με επιβράδυνση. Επομένως, προστατεύει το εμβόλιο αλλά όχι στον βαθμό που θα θέλαμε. Η 3η δόση προστατεύει, είναι κρίσιμο να γίνει, για την 4η δόση δεν είναι ακόμα γνωστό εάν θα είναι απαραίτητη. Το βασικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η 3η δόση. Υπάρχουν 300.000 πολίτες άνω των 60 ετών που δεν έχουν κάνει την 3η δόση, αλλά οι κάτω των 60 είναι περισσότεροι» σημείωσε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ειρ. Αγαπηδάκη: «Η ψυχική υγεία δεν μπορεί πλέον να αντιμετωπίζεται ως ατομική υπόθεση, αλλά ως ζήτημα δημόσιας υγείας και δημόσιας πολιτικής»

Η ψυχική υγεία, η ανθεκτικότητα, οι σχέσεις και η ανάγκη

ΕΦΕΤ: Ανάκληση μαριναρισμένης καπνιστής πέστροφας λόγω παθογόνου μικροοργανισμού

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας, κατά τη

Άδωνις Γεωργιάδης: «Οι πρώην πρόεδροι της ΝΔ χρήζουν σεβασμού – Πάνω απ’ όλα η παράταξη»

Για τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό τοποθετήθηκε ο υπουργός Υγείας,

Παρουσιάστηκε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ανακουφιστική Φροντίδα – Γεωργιάδης: «Είναι ζήτημα ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας»

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος

Διημερίδα για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Διημερίδα με τίτλο «Μαθαίνουμε, αναπτυσσόμαστε, φροντίζουμε: Επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη