Γιατρός του Ιπποκράτειου με «φακελάκι»: Έπινε καφέ δύο μέρες μετά την ΜΕΘ όπου είπε ότι ήταν – Α. Γεωργιάδης: «Όταν τον πιάσαμε τέθηκε σε διαθεσιμότητα»

24 Σεπτεμβρίου 2025, 19:45
Χρόνος ανάγνωσης 9 λεπτά

Ο γιατρός του Ιπποκράτειου που έγινε καταγγελία εναντίον του για «φακελάκι» από σύζυγο ασθενούς έπινε καφέ δύο μέρες μετά την παραμονή του σε ΜΑΦ. Ο καρδιοχειρουργός δεν πήγε στο δικαστήριο, γατί φέρεται να είπε ότι είχε μπει σε ΜΕΘ με θέμα υγείας. Τελικά αποκαλύφθηκε ότι ήταν σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ) και όχι ΜΕΘ, και πήρε εξιτήριο.

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθάρισε πως όταν πιάστηκε επί της διοίκησής του «τέθηκε σε διαθεσιμότητα».

Όλα γιατρός αναμενόταν να δικαστεί. Η δίκη του, όμως, αναβλήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά για λόγους υγείας. Ο διευθυντής της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Αθηνών, ο οποίος κατηγορείται ότι πήρε «φακελάκι» από σύζυγο χειρουργημένου ασθενή και έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα από το Υπ. Υγείας, γλίτωσε τη πρώτη δίκη για λόγους υγείας.

Πριν την δεύτερη δίκη, συγγενής του γιατρού προσκόμισε στο δικαστήριο έγγραφο το οποίο πιστοποιεί ότι ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται από τις 20 Σεπτεμβρίου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας δημοσίου νοσοκομείου με καρδιολογικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα η δίκη ενώπιον του Αυτόφωρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου να αναβληθεί ξανά για τον Ιανουάριο.

Έπινε τον καφέ του

Ωστόσο, σύμφωνα με βίντεο-ντοκουμέντο που πρόβαλλε η εκπομπή του MEGA «Live news», φαίνεται ο κατηγορούμενος γιατρός σήμερα το πρωί να μην είναι Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αλλά να πίνει καφέ.

Σε επικοινωνία που είχε το Live News με τον ιατρό είπε:

-Καλησπέρα

-Πώς είστε κ. (…);

-Ας πούμε δόξα τω θεώ.

-Πώς είναι η κατάσταση της υγείας σας;

-Παρακαλώ πολύ, δεν θέλω. Σας ευχαριστώ που ενδιαφερθήκατε αλλά έχω πει θα μιλήσω αφού τελεσιδικήσουν οι καταστήσεις για να μπορέσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Πέρασα πολλά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

-Ακούσαμε χθες ότι εσείς χρειάστηκε να πάτε εντατική…

-Ήμουν. Τώρα είμαι στον θάλαμο.

-Τώρα είστε στον θάλαμο αυτή τη στιγμή που μιλάμε;

-Ναι ναι. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

-Μας μιλάει ένας τηλεθεατής και μας λέει ότι είστε έξω στο δρόμο σε ένα καφέ.

-Λοιπόν ωραία. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

-Είστε εκτός νοσοκομείου;

-Σας ευχαριστώ πάρα πολύ να είστε καλά. Γειά σας. Γειά σας.

Γεωργιάδης: Δεν νοσηλεύτηκε ποτέ στη ΜΕΘ

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης μίλησε στην εκπομπή για το τι ακριβώς συνέβη με τη νοσηλεία του γιατρού.

«Ο γιατρός δεν νοσηλεύτηκε ποτέ στη ΜΕΘ. Πήγε στην εφημερία, είχε 19 πίεση και νοσηλεύτηκε στην υπομονάδα εμφραγμάτων, δηλαδή σ’ ένα χώρο που παρακολουθούμε για 48 ώρες έναν ασθενή. Μετά το 48χρονο οι γιατροί του έγραψαν να κάνει στεφανιογραφία, δεν δέχτηκε και πήρε εξιτήριο σήμερα στις 10:43 το πρωί. Από εκεί και πέρα εάν υποκρίθηκε το έμφραγμα ένα νοσοκομείο δεν μπορεί να το κρίνει γιατί εάν κάποιος λέει πως πονάει υπάρχει ένα πρωτόκολλο και αυτό έχει τηρηθεί» ανέφερε.

«Είχε καταδικαστεί για φακελάκι με τους νόμους του ΣΥΡΙΖΑ όπου δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Εμείς, η δική μου διοίκηση, όταν τον έπιασαν επ’ αυτοφόρω, το ίδιο απόγευμα τον βγάλαμε σε διαθεσιμότητα. Από την ώρα που βγήκε σε διαθεσιμότητα, το τι κάνει για να αποφύγει τη δίκη είναι κάτι που αφορά το δικαστήριο. Εγώ ήμουν έτοιμος να διατάξω ΕΔΕ όταν είδα την εκπομπή, αλλά από τη στιγμή που είδα πως η φωτογραφία είναι από τις 10:43 το πρωί δεν μπορώ να πω κάτι. Τηρήθηκε το ιατρικό απόρρητο» πρόσθεσε.

Μιχάλης Γιαννάκος: Κάτι τρέχει και πρέπει να αποδειχτεί

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος ανέφερε ότι κάτι τρέχει με τον καρδιολόγο και πρέπει να αποδειχτεί.

«Όταν ο γιατρός αυτός είχε το θράσος να εκβιάζει τους συγγενείς ασθενή, θα έπρεπε να είχε το θάρρος να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών του. Το Σάββατο εφημέρευε το Αγίας Όλγας και προσέρχεται ο γιατρός και περιγράφει καρδιολογικά προβλήματα. Η εισαγωγή σ’ ένα νοσοκομείο που εφημερεύει είναι αρμοδιότητα των γιατρών που εξετάζουν τους ασθενείς. Οι γιατροί με βάση τα ευρήματα και αυτά που περιγράφει ο γιατρός αποφασίζουν να τον εισάγουν στη ΜΑΦ(Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας). Γίνονται εξετάσεις και από αυτές οι γιατροί έκριναν πως χθες πρέπει να βγει και να πάει σε θάλαμο και μετά να πάρει εξιτήριο» είπε.

Και πρόσθεσε: «Κάτι τρέχει και πρέπει να αποδειχτεί. Απ’ ότι μαθαίνω αρνήθηκε να κάνει εξετάσεις. Όταν αρνήθηκε του έδωσαν εξιτήριο. Κατά την άποψή μου οι γιατροί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο».

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης

Θεσσαλονίκη: Απειλητικό e-mail για βόμβα στον ΔΕΔΔΗΕ – Δικογραφία σε βάρος 42χρονου

Απειλητικό e-mail για τοποθέτηση βόμβας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Δυτικής