Eθελοντική αιμοδοσία στο ΣΕΦ την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας

Συντακτική ομάδα Oknews
2 Φεβρουαρίου 2026, 17:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου, από τις 2:30μμ έως τις 6:30μμ, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.

Το ΕΚΕΑ, αναφέρει σχετικά: «Μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας, μέσω του κινητού σας, στα τηλέφωνα 2132146716 2132146726 (από Δευτέρα 2/2 έως Τετάρτη 4/2, καθημερινές 08.30 – 14.30)».

Υπενθυμίζεται ότι μπορεί να δηλωθεί συμμετοχή και μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Δίνουμε αίμα».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Νέο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων απέκτησε το Θεαγένειο

Ένα νέο υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων, το οποίo

Μ. Θεμιστοκλέους: Ενισχύονται οι δομές Υγείας στα νησιά – Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών στο ΕΣΥ

Την ενίσχυση των υγειονομικών δομών στις τουριστικές περιοχές ενόψει της

Προχωρούν τα έργα στο νέο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής – Φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη δημόσια υγεία

Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς φτάνοντας στο εργοτάξιο του

Άδ. Γεωργιάδης: Απαντά στο ΠΑΣΟΚ για το «Σωτηρία» – «Το έργο που λένε ότι “απεντάχθηκε” εγκαινιάζεται σε λίγους μήνες»

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε σε αναφορές του ΠΑΣΟΚ