Έχασε τη μάχη με τη ζωή 50χρονη που είχε προσβληθεί από γρίπη στο Νοσοκομείο Βόλου

1 Φεβρουαρίου 2025, 13:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Μια 50χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Βόλου με γρίπη τύπου Α’, άφησε την τελευταία της πνοή τα ξημερώματα, σκορπίζοντας θλίψη στην οικογένειά της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έπασχε από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα που επιδείνωσαν την κατάστασή της, παρά τις επίμονες προσπάθειες των γιατρών να τη διατηρήσουν στη ζωή.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι λίγες ημέρες νωρίτερα, μια 58χρονη γυναίκα, η οποία είχε προσβληθεί από τον ιό Η1Ν1 και έπασχε επίσης από σοβαρά προβλήματα υγείας, κατέληξε στο ίδιο νοσοκομείο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φωτιά στη Σύρο: Τέθηκε υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτά που ξέσπασε σήμερα σε

Χανιά: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της δολοφονίας της 45χρονης – Ο 43χρονος την χτύπησε με μπουκάλι και την μαχαίρωσε – Την έθαψε δεμένη και φιμωμένη – Ο καυγάς

Συνεχίζουν να έρχονται στο φως νέες λεπτομέρειες από την δολοφονία

Συντονισμένη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Αττική: Έφοδοι σε «καβάτζες» συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά – Έξι συλλήψεις – Βίντεο

Στην εξάρθρωση συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Λήγει αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων – Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις

Αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 εκπνέει η προθεσμία για τον