Ανοίγουν και πάλι κλίνες Covid σε έξι νοσοκομεία της Αττικής!

1 Απριλίου 2022, 11:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η μικρή, αλλά σημαντική ανοδική πορεία στους σκληρούς δείκτες του κορωνοϊού στη χώρα μας, οδηγεί και στην αύξηση των κλινών στην πρωτεύουσα μόνο για περιστατικά Covid-19. Ειδικότερα, τα νοσοκομεία Ερυθρός Σταυρός, Σισμανόγλειο, Αμαλία Φλέμινγκ, Κωνσταντοπούλειο – Αγία Όλγα, Ιπποκράτειο και Ελπίς παραχωρούν συνολικά 152 απλές κλίνες Covid για τον Απρίλιο. Eπιπλέον, τα νοσοκομεία Σωτηρία και Αμαλία Φλέμινγκ θα δέχονται μόνο περιστατικά Covid.

Αναφορικά με τη γενική εικόνα των νοσηλειών στα νοσοκομεία της επικράτειας, αυτές συνεχίζουν σταθερά να παρουσιάζουν αύξηση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Οδεύουν προς το τέλος τους τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία – Γιατί το πρόγραμμα δεν απέδωσε

Ολοκληρώνεται, όπως όλα δείχνουν, το πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων,

Έρευνα Yale: 56% υψηλότερος κίνδυνος καρκίνου του παχέος εντέρου για τις κόρες όσων έγιναν πατέρες μετά τα 35

Μια νέα, ανησυχητική επιστημονική διασύνδεση φέρνει στο φως μελέτη του

Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών: Ανησυχία για το μέλλον της απεξάρτησης εξέφρασαν εργαζόμενοι του ΕΟΠΑΕ και των Κέντρων Πρόληψης

Την ανησυχία τους για το μέλλον των 75 Κέντρων Πρόληψης

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Νέο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων απέκτησε το Θεαγένειο

Ένα νέο υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων, το οποίo