Αυξημένος ο κίνδυνος θανάτου ή νέας εισαγωγής στο νοσοκομείο τους επόμενους μήνες μετά από νοσηλεία με κορωνοϊό

5 Φεβρουαρίου 2022, 12:44
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Υπερδιπλάσια είναι η πιθανότητα να πεθάνουν ή να κάνουν νέα εισαγωγή στο νοσοκομείο μέσα στους επόμενους μήνες οι άνθρωποι που είχαν νοσηλευθεί με COVID-19 και επιβίωσαν για τουλάχιστον μία εβδομάδα μετά το εξιτήριό τους, σύμφωνα με μία νέα μεγάλη βρετανική επιστημονική έρευνα.

Η συγκεκριμένη διαπίστωση, σύμφωνα με τους επιστήμονες, καταδεικνύει την ανάγκη να αυξηθεί η ιατρική παρακολούθηση των νοσηλευθέντων ασθενών με λοίμωξη κορονοϊού μετά την έξοδό τους από το νοσοκομείο, καθώς στην περίπτωσή τους ελλοχεύουν περισσότεροι κίνδυνοι. Μάλιστα, η νέα έρευνα επιβεβαιώνει και προηγούμενες έρευνες, στις οποίες οι άνθρωποι με COVID-19 είχαν δώσει ενδείξεις ότι μπορεί να εμφανίσουν περισσότερα προβλήματα υγείας μετά την αρχική λοίμωξη και την ανάρρωσή τους.

Οι ερευνητές της Σχολής Υγιεινής και Τροπικής Ιατρικής του Λονδίνου και του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, με επικεφαλής τον δρα Κρίσναν Μπασκαράν, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό «PLoS Medicine», συνέκριναν στοιχεία για σχεδόν 25.000 ασθενείς με Covid-19 που είχαν πάρει εξιτήριο μετά την ανάρρωσή τους, περίπου 100.000 υγιείς που δεν είχαν μολυνθεί από κορονοϊό ποτέ, καθώς και 15.000 ανθρώπους που είχαν νοσηλευθεί με γρίπη στο παρελθόν.

Η στατιστική ανάλυση έδειξε ότι, σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό, όσοι είχαν νοσηλευθεί λόγω κορονοϊού είχαν -τους επόμενους μήνες- διπλάσιο κίνδυνο νέας εισαγωγής στο νοσοκομείο, καθώς και σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Σε σύγκριση με τους ασθενείς που είχαν μπει στο νοσοκομείο εξαιτίας της γρίπης, οι ασθενείς με Covid-19 είχαν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτου, από οποιαδήποτε αιτία, νέας νοσηλείας και ειδικότερα θανάτου λόγω άνοιας.

Ο δρ Μπασκαράν δήλωσε ότι «τα ευρήματά μας δείχνουν πως οι άνθρωποι που είχαν σοβαρή Covid-19, η οποία απαίτησε παραμονή στο νοσοκομείο, αντιμετωπίζουν σημαντικά αυξημένο κίνδυνο για περαιτέρω προβλήματα υγείας τους μήνες μετά τη νοσηλεία τους. Είναι σημαντικό για τους ασθενείς και τους γιατρούς να έχουν επίγνωση αυτού του πράγματος, έτσι ώστε τα όποια προβλήματα εμφανιστούν να τύχουν την ταχύτερης δυνατής θεραπείας. Τα ευρήματά μας, επίσης, αναδεικνύουν τη σημασία του εμβολιασμού, ο οποίος αποτελεί το καλύτερο διαθέσιμο εργαλείο για την πρόληψη της σοβαρής Covid-19».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Νόσος Alzheimer: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό της νόσου

Η Roche Diagnostics Hellas ανακοίνωσε ότι είναι πλέον διαθέσιμη η

Η κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων στην παιδική ηλικία σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο για υπέρταση στην ενήλικη ζωή, σύμφωνα με μελέτη στις ΗΠΑ

Η συστηματική κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων και χυμών φρούτων κατά την

Όταν ο πόνος δεν φαίνεται

Μιλώντας ανοιχτά για τον αυτοτραυματισμό των νέων. Κάθε μέρα συναντάμε

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν το εμβόλιο HPV για αγόρια και κορίτσια 9-18 ετών – Έρχονται υπενθυμιστικά SMS στους γονείς και η πλατφόρμα «Healthflix»

Στα «όπλα» που επιστρατεύει η χώρα μας για την πλήρη

Ωνάσειο: Στη 2η θέση των πιο ελκυστικών εργοδοτών της χώρας σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand

Στη 2η θέση της κατάταξης των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην