Άδωνις Γεωργιάδης και Ευγενία Μανωλίδου υπέγραψαν τα βιβλία τους – Ανάρπαστη έχει γίνει η «Ρώμη» – Εξαντλείται συνεχώς –  Το «ευχαριστώ» του υπουργού

24 Δεκεμβρίου 2025, 19:41
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Ευγενία Μανωλίδου υπέγραψαν σήμερα παραμονή Χριστουγέννων τα βιβλία τους στην Ελληνική Αγωγή.

Το βιβλίο μάλιστα του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη η «Ρώμη» έχει γίνει ανάρπαστη και εξαντλείται συνεχώς.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έστειλε με μήνυμά του δικό του ξεχωριστό «ευχαριστώ» στον κόσμο που σπεύδει να αποκτήσει το πολύ σημαντικό νέο βιβλίο του.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε στην ανάρτησή του:

Σήμερα Παραμονή Χριστουγέννων στην @EllinikiAgogi με την @ManolidouE υπογράψαμε τα βιβλία μας.

Πραγματικά αυτό που έχει γίνει φέτος με την «Ρώμη» δεν έχει προηγούμενο. Και σε μας και σε όλα τα βιβλιοπωλεία εξαντλείται συνεχώς.

Δεν έχω λόγια παρά μόνον ευχαριστώ! Καλά Χριστούγεννα

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Παραδόθηκαν αιγυπτιακές αρχαιότητες στην Αίγυπτο – Λίνα Μενδώνη: Η επιστροφή τους αποτελεί «πράξη σεβασμού στην πολιτιστική κληρονομιά και το διεθνές δίκαιο»

 Έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού, τα οποία είχαν εντοπιστεί στην Αθήνα

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

Θεσσαλονίκη: «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» στις 30/6 στο Θέατρο Κήπου από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης

Την καλλιτεχνική παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης»,

Τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουν οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης της κρήνης Μοροζίνι στην Κρήτη

Αναβάλλονται για τον Σεπτέμβριο οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης της

Το Μουσείο Ακρόπολης παρουσίασε τον ετήσιο απολογισμό του

Καταλαμβάνοντας ήδη, από την έναρξη της λειτουργίας του το 2009,