Άδωνις Γεωργιάδης για τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΗΔΥΚΑ: «Προχωράμε μπροστά στη νέα εποχή»

6 Μαΐου 2026, 19:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε το παρών στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΗΔΥΚΑ και σε ανάρτησή του έκανε αναφορά στο όλο θέμα, τόνισε ότι «σχεδιάσαμε όλη τη νέα εποχή μετά την ολοκλήρωση του ΤΑΑ στην Ψηφιακή Υγεία» και διαμήνυσε: «Προχωράμε μπροστά στη νέα εποχή».

Αναλυτικά ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε στην ανάρτησή του:

«Σήμερα συμμετείχα σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΗΔΥΚΑ (με «Υ» πλέον λόγω συναρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας) και σχεδιάσαμε όλη τη νέα εποχή μετά την ολοκλήρωση του ΤΑΑ στην Ψηφιακή Υγεία. Προχωράμε μπροστά στη νέα εποχή».

Δείτε την ανάρτηση του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη:

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λουτρό αίματος στις Φιλιππίνες: Τρεις νεκροί και πέντε τραυματίες από πυροβολισμούς σε σχολείο – Συνελήφθη ο ένας δράστης

Τρόμος και πανικός επικράτησε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου

Ιστορική εξέλιξη στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για τον τερματισμό του πολέμου

Μια γεωπολιτική ανατροπή μεγατόνων, που μπορεί να αλλάξει ριζικά την

Χανιά: Δεμένη με tie wrap και φιμωμένη βρέθηκε η Σταυρούλα στον Βατόλακκο – Πώς στήθηκε η παγίδα με το PIN στην κάρτα

Σοκαριστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως από τη δικογραφία για

Σεισμός 4,2 στις Στροφάδες

Σεισμός 4,2 της κλίμακας ρίχτερ σημειώθηκε στις 6.30 το πρωί,

Νέο απίστευτο ξέσπασμα Τραμπ κατά Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ: «Τα κλείνετε και δεν θα επιστρέψετε καν στη γα@@@@νη σας χώρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ συνεχίζει τα απίστευτα ξεσπάσματα κατά του Ιράν