Άδ. Γεωργιάδης για Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS: Έχουμε κάνει πρόοδο και προχωρούμε – Οφείλουμε να πολεμήσουμε το κοινωνικό στίγμα

Επιμέλεια Στέλλα Παπατζίκου
1 Δεκεμβρίου 2025, 12:39
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, ο  υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, προχώρησε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι «οφείλουμε να πολεμήσουμε το κοινωνικό στίγμα».

«Για την αντιμετώπιση του AIDS έχουμε κάνει πρόοδο και προχωρούμε. Οφείλουμε όμως να πολεμήσουμε και το κοινωνικό στίγμα που ακόμη υφίσταται χωρίς κανέναν ιατρικό λόγο. Οι οροθετικοί που λαμβάνουν την αγωγή τους, δεν μολύνουν τους άλλους και δεν πρέπει να αισθάνονται αποκλεισμένοι», γράφει ο υπουργός Υγείας στην ανάρτησή του.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών: Ανησυχία για το μέλλον της απεξάρτησης εξέφρασαν εργαζόμενοι του ΕΟΠΑΕ και των Κέντρων Πρόληψης

Την ανησυχία τους για το μέλλον των 75 Κέντρων Πρόληψης

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Νέο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων απέκτησε το Θεαγένειο

Ένα νέο υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων, το οποίo

Μ. Θεμιστοκλέους: Ενισχύονται οι δομές Υγείας στα νησιά – Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών στο ΕΣΥ

Την ενίσχυση των υγειονομικών δομών στις τουριστικές περιοχές ενόψει της

Προχωρούν τα έργα στο νέο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής – Φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη δημόσια υγεία

Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς φτάνοντας στο εργοτάξιο του