Άδ. Γεωργιάδης: Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Θέρμης – Τον υποδέχθηκε 80χρόνος συμμαθητής του πατέρα του, «με συγκίνησε»

3 Ιουνίου 2026, 13:27
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Από το πλήρως ανακατασκευασμένο Κέντρο Υγείας Θέρμης ξεκίνησε την τριήμερη περιοδεία του στη Βόρεια Ελλάδα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, όπου δέχθηκε θερμή υποδοχή από τους εργαζόμενους, αλλά και από κάποιον που δεν περίμενε.

«Η τριήμερος περιοδεία μου στην Βόρεια Ελλάδα ξεκίνησε με τα εγκαίνια στο πλήρως ανακατασκευασμένο Κέντρο Υγείας Θέρμης. Εκεί με υποδέχθηκε ο Δήμαρχος, οι βουλευτές ΝΔ β´ Θεσσαλονίκης και όλοι οι εργαζόμενοι του Κέντρου», έγραψε αρχικά σε σχετική ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε:

«Οι εργαζόμενοι μου έδωσαν δύο ανθοδέσμες και μίλησαν με εξαιρετικά λόγια για μένα και το έργο μου στο Υπουργείο Υγείας και τους ευχαριστώ όλους. Η έκπληξη ήταν η υποδοχή από έναν 80 χρόνο συμμαθητή του αιμνήστου πατέρα μου που με συγκίνησε».

«Εργαζόμαστε για το καλύτερο ΕΣΥ όλων των εποχών!», κατάληξε ο υπουργός Υγείας.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Εργατικό ατύχημα στο Πέραμα: Στο «Θριάσιο» 23χρονος ναυτικός μετά από τραυματισμό στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη

Τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ένας 23χρονος αλλοδαπός ναυτικός, ύστερα από

Τον Αύγουστο σε κυκλοφορία το νέο άλμπουμ με τραγούδια του Πρινς

Nέα συλλογή 10 τραγουδιών του Πρινς με τίτλο «Timeless» θα

Ινδία: Έφτασε στο Νέο Δελχί ο ιδρυτής του Κόμματος του «Λαού των Κατσαρίδων»

Έφτασε σήμερα στο Νέο Δελχί, προκειμένου να ηγηθεί διαδήλωσης κατά

Νέο πλαίσιο για τα ιδιωτικά χρέη: Άρση κατασχέσεων, 72 δόσεις και διεύρυνση του εξωδικαστικού

Σημαντικές αλλαγές στο πεδίο της διαχείρισης του ιδιωτικού χρέους φέρνει

Δολοφονία της Βασιλικής στην Καλαμάτα: Στον ανακριτή ο 41χρονος – Τα στοιχεία που «δείχνουν» εμμονή και καταρρίπτουν το σενάριο αυτοάμυνας

Ενώπιον του ανακριτή αναμένεται να βρεθεί εκ νέου σήμερα Σάββατο