Άδ. Γεωργιάδης: Enough is enough – Κατηγορούν το ΕΣΥ για οτιδήποτε συμβαίνει, παντού υπάρχουν προβλήματα

4 Ιουνίου 2026, 9:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

«Enough is enough», έγραψε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα βίντεο από μία συμπατριώτισσα μας που ζει στο Λονδίνο, προσθέτοντάς ότι «όλη μέρα διάφοροι κατηγορούν το ΕΣΥ για ο,τιδήποτε συμβαίνει, νομίζοντας ότι αν ήταν σε άλλη Χώρα όλα θα ήταν καλύτερα στο σύστημα Υγείας…».

«Δείτε αυτό το βίντεο από μία συμπατριώτισσα μας που ζει στο Λονδίνο…παντού υπάρχουν προβλήματα εμείς με μέση ώρα αναμονής στα ΤΕΠ κάτω από τις 4 ώρες έχουμε κάνει τεράστια πρόοδο», κατέληξε ο υπουργός Υγείας.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Αμπάς Αραγτσί: Σε δύο στάδια η συμφωνία με τις ΗΠΑ -Το πυρηνικό πρόγραμμα, οι αντιδράσεις του Ισραήλ και το μήνυμα για τη Χεζμπολάχ

Λίγες ώρες αφότου επιβεβαίωσε ότι έχουν επιτευχθεί τα βασικά σημεία

ΔΝΤ: Η ζοφερή πρόβλεψη για εκτίναξη του δημόσιου χρέους της ΕΕ στο 130% του ΑΕΠ το 2040 – Σταθερά πτωτική η πορεία του ελληνικού χρέους

Ζοφερή είναι η πρόβλεψη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για το

Γαύδος: Διάσωση 44 μεταναστών νότια του νησιού μετά από εντοπισμό λέμβου από τη Frontex

Επιχείρηση διάσωσης 44 μεταναστών πραγματοποιήθηκε στη θαλάσσια περιοχή 45 ναυτικά

Μουντιάλ 2026: ΗΠΑ-Παραγουάη 4-1 – Πάρτι με πρωταγωνιστή τον Μπαλογκάν στο Λος Άντζελες

Πρεμιέρα-όνειρο για τις ΗΠΑ στο Μουντιάλ 2026, καθώς η ομάδα

Blue Star 2: Αρνητικός ο έλεγχος για βόμβα – Έληξε ο συναγερμός και συνεχίζει το ταξίδι του

Τέλος έλαβε η επιχείρηση ελέγχου στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο Blue Star