ΑΝΤ1 και Αντώνης Κανάκης συνεχίζουν μαζί τα επόμενα 3 χρόνια

28 Ιουνίου 2023, 16:11
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Δεν είναι «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ»… είναι γεγονός!

Ο ΑΝΤ1 ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Αντώνη Κανάκη και την Tony Productions, για τα επόμενα τρία χρόνια.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση «μέσα από τα διαχρονικά, «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και «ΒΙΝΥΛΙΟ», που αποτελούν σημείο αναφοράς στην τηλεόραση, αλλά και μέσα από νέα δημιουργικά project, ο Αντώνης Κανάκης και η ομάδα του θα συνεχίσουν να δίνουν τροφή για σκέψη και να ντύνουν, με μουσική, τις αναμνήσεις που έρχονται από άλλες εποχές.

Με καυστική σάτιρα για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, αλλά και με ανοιχτούς διαύλους με τους τηλεθεατές, ο Αντώνης Κανάκης θα αφήσει και πάλι, για 25η χρονιά μέσα από τον ΑΝΤ1, το δημιουργικό του αποτύπωμα στην ιστορία της μικρής οθόνης».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

MEGA: Τίτλοι τέλους για την εκπομπή Buongiorno της Φαίης Σκορδά

Ριζική αναδιοργάνωση του προγράμματός του αποφάσισε το MEGA, στρέφοντας το

Μάγδα Τσέγκου: Η δυναμική επιστροφή της δημοσιογράφου στην τηλεόραση με δική της εκπομπή

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Oknews, η Μάγδα Τσέγκου, ένα

Άγιος έρωτας – Το φινάλε κόβει την ανάσα!

Απόψε όλες οι ιστορίες παίρνουν ένα τέλος… σε ένα επεισόδιο

Γιορτή του Πατέρα: Οι 11+1 πιο εμβληματικοί μπαμπάδες της μικρής και της μεγάλης οθόνης που αγαπήσαμε!

Σήμερα, Κυριακή 21 Ιουνίου, η μέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους

Έξαλλη η Μάγδα Τσέγκου στον αέρα του MEGA: «Έπαθα σοκ, με προσβάλλετε! Δεν θα ξαναδώσω ποτέ μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη»

Μια άκρως εκρηκτική τηλεοπτική παρέμβαση σημειώθηκε το πρωί της Κυριακής