Υπόθεση 19χρονης Μυρτώς: «Τυπική η επικοινωνία μας το μοιραίο βράδυ», δηλώνει ο σύντροφός της

22 Απριλίου 2026, 12:10
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τις τελευταίες επαφές που είχε με τη 19χρονη Μυρτώ πριν από το τραγικό συμβάν προχώρησε ο σύντροφός της, μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Ο σύντροφος της κοπέλας χαρακτήρισε την επικοινωνία τους ως περιορισμένη και τυπική, εξηγώντας πως επρόκειτο για τη συνήθη ανταλλαγή μηνυμάτων που έχει ένα ζευγάρι μετά από μια έξοδο. «Υπήρξαν τυπικές επικοινωνίες, όπως κάθε άνθρωπος που θα έβγαινε με την κοπέλα του και, όταν επέστρεφε σπίτι, θα της έστελνε ένα μήνυμα», σημείωσε, υπογραμμίζοντας πως δεν υπήρξε κάποια ουσιαστική ή ασυνήθιστη συνομιλία μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η μοναδική αναφορά που ξεχώρισε ήταν ένα σχόλιο της 19χρονης ότι τον είδε στην παραλιακή, με τον ίδιο να της απαντά πως δεν την αντιλήφθηκε. Παράλληλα, εξήγησε πως το βράδυ εκείνο την άφησε μαζί με τη φίλη της, Ολίβια, προκειμένου ο ίδιος να επιστρέψει στο σπίτι του για να πάρει ένα powerbank.

Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του, ο σύντροφος της 19χρονης ξεκαθάρισε πως δεν υπήρξε καμία πρόσκληση από την πλευρά της για να μεταβεί στο δωμάτιο όπου βρισκόταν η ίδια με τα άλλα τρία πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Δήμος Αριστοτέλη: Απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς

Απαγόρευση κυκλοφορίας θα ισχύσει αύριο Σάββατο, 27 Ιουνίου, σε περιοχές

Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 43χρονος για τη δολοφονία της Σταυρούλας

Την πρόσκαιρη απάντηση της Δικαιοσύνης έλαβε το μεσημέρι της Παρασκευής

Λιβαδειά: Νεαρή μητέρα πέθανε λίγες ώρες μετά τον τοκετό – Έρευνα για πιθανές ιατρικές ευθύνες

Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στη Λιβαδειά ο αιφνίδιος θάνατος μιας

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά

Ένοχοι κρίθηκαν από το τριμελές πλημμελειοδικείο οι 57 από τους

Αττική: Συνελήφθησαν 38χρονος και 45χρονος που διακινούσαν ναρκωτικά σε Χαλάνδρι και Πόρτο Ράφτη

Τέλος στη δράση μιας ιεραρχικά δομημένης συμμορίας που δραστηριοποιούνταν συστηματικά