Ξάνθη: Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα, αναζητείται ο πατέρας

11 Μαΐου 2026, 9:58
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη βρέθηκε, το πρωί της Δευτέρας, ένα νεογέννητο βρέφος.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, η μητέρα του βρέφους συνελήφθη και κατηγορείται για έκθεση σε κίνδυνο.

Αναμένεται νεκροψία-νεκροτομή ώστε να αποσαφηνιστούν τα αίτια του θανάτου, αν δηλαδή γεννήθηκε νεκρό το μωρό ή συνέβη κάτι μετά τη γέννησή του.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Μπλόκο» σε 18 influencers και streamers για παράνομα στοιχήματα: Είχαν 3.000.000 ακολούθους, πολλοί εκ των οποίων ανήλικοι

Σε μια νέα, επιθετική φάση εισέρχεται η μάχη κατά του

Εκτός λογαριασμών ρεύματος η πληρωμή των δημοτικών τελών – Στα σκαριά νέο σύστημα είσπραξής τους

Στον διαχωρισμό της είσπραξης των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς

Άστατος καιρός στα ηπειρωτικά με βροχές και καταιγίδες σε Δυτική, Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 αναμένεται άστατος καιρός στη Δυτική,

Θρίλερ στη Λάρισα με 50χρονο που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του σε ζωντανή μετάδοση – Δείτε βίντεο

Συγκλονιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη δραματική

Ηράκλειο: Σοκάρει η απολογία της 27χρονης για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου – «Με χτυπούσε στην εγκυμοσύνη, χαστούκισε το μωρό 20 ημερών»

Σε κλίμα βαθιάς φόρτισης ξεκίνησε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου