Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη αφέθηκε η 30χρονη που απέβαλε και άφησε το νεκρό έμβρυο δίπλα σε κάδο

17 Μαΐου 2025, 9:50
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
INTIME

Ελεύθερη αφέθηκε μετά τις γυναικολογικές εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, η 30χρονη γυναίκα, υπήκοος Αλβανίας, η οποία απέβαλε το έμβρυο, πίσω από καντίνα στην περιοχή ΤΙΤΑΝ, στον δήμο Ωραιοκάστρου.

Το έμβρυο εντοπίστηκε χθες το πρωί και η αστυνομία κλήθηκε στο σημείο ύστερα από κλήση της ιδιοκτήτριας της καντίνας. Η 30χρονη πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και αφέθηκε ελεύθερη καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της προανάκρισης δεν διαπιστώνεται αδίκημα, ωστόσο αναμένονται τα αποτελέσματα από τις τοξικολογικές εξετάσεις και θα αποφανθεί ο εισαγγελέας.

Η γυναίκα φέρεται να υποστήριξε ότι διασκέδαζε με τον σύζυγό της σε νυχτερινό κέντρο κοντά στο μέρος όπου βρέθηκε το έμβρυο, όταν ένοιωσε αδιαθεσία και πόνο και διαπίστωσε αιμορραγία. Στη συνέχεια βγήκε από το κέντρο, κατευθύνθηκε στην πίσω πλευρά της καντίνας όπου ένιωσε έντονη αιμορραγία, αλλά, σύμφωνα πάντα με όσα φέρεται να υποστήριξε, από τις συνθήκες χαμηλού φωτισμού δεν αντιλήφθηκε ότι απέβαλε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,