Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 16χρονες για υπερκατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη ο υπεύθυνος του μπαρ

24 Φεβρουαρίου 2025, 9:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στο νοσοκομείο λόγω οξείας μέθης κατέληξαν τα ξημερώματα της Κυριακής δύο 16χρονες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποιεί με ανακοίνωση η Αστυνομία.

Επισημαίνει δε, ότι για το συμβάν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης της πόλης προχώρησαν στη σύλληψη του 51χρονου υπεύθυνου του καταστήματος, καθώς επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σε δύο ανήλικες. Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχημάτισαν σε βάρος του αστυνομικοί του τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Μάγδα Τσέγκου: «Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ, με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου» – Οι νέες εξηγήσεις για την παρέμβαση στο Mega

Νέες διευκρινίσεις σχετικά με την αιφνίδια τηλεφωνική της παρέμβαση στην

Τελευταία ευκαιρία: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για τα ακαθάριστα οικόπεδα – Όλα τα πρόστιμα και οι παγίδες

Τέλος χρόνου σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, για χιλιάδες ιδιοκτήτες

Θρίλερ στα Χανιά: Το 21 ημερών «θέατρο» του δολοφόνου της Σταυρούλας – Οι κάρτες, το σβησμένο βίντεο και οι αντιφάσεις

Συγκλονιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως γύρω από τη στυγερή δολοφονία