Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δυο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

22 Ιουνίου 2026, 11:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.

Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Χολαργός: Καραμπόλα στη Μεσογείων με τραυματισμό – Ο οδηγός παράτησε το ΙΧ και τον έβγαλαν σηκωτό από λεωφορείο

Σκηνές που θυμίζουν κινηματογραφική ταινία δράσης εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Φωτιά σε σκάφος στο ναυπηγείο της Σαλαμίνας – 25 πυροσβέστες επιχειρούν στο σημείο

Μεγάλη επιχείρηση της πυροσβεστικής για φωτιά που ξέσπασε σήμερα το

Χανιά: Δεμένη με tie wrap και φιμωμένη βρέθηκε η Σταυρούλα στον Βατόλακκο – Πώς στήθηκε η παγίδα με το PIN στην κάρτα

Σοκαριστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως από τη δικογραφία για

Πάτρα: Χειροπέδες στη μητέρα του 7 μηνών βρέφους που νοσηλεύεται με κάταγμα και μώλωπες – Τι απαντά η ίδια

Στη σύλληψη μιας νεαρής μητέρας προχώρησαν το βράδυ της Κυριακής