Θεσσαλονίκη: Πιτ-μπουλ δάγκωσε στην κοιλιά ένα 3χρονο αγόρι

18 Ιουνίου 2025, 12:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στο Νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκε ένα τρίχρονο αγόρι, μετά από δάγκωμα που δέχθηκε από σκύλο, ράτσας πιτ-μπουλ, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Ο κηδεμόνας του σκύλου, ηλικίας 21 ετών, συνελήφθη και εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για σωματική βλάβη από αμέλεια, ενώ αφού τού επιβλήθηκε το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο, αφέθηκε ελεύθερος με εισαγγελική εντολή.

Το περιστατικό σημειώθηκε, χθες το πρωί, επί της οδού Πατριάρχου Γρηγορίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδάκι συνοδευόταν από τη γιαγιά του, ενώ ο 21 ετών άνδρας εκείνη την ώρα είχε βγάλει βόλτα το τετράποδο ζώο, κρατώντας το από το λουρί.

Τα τραύματα δεν αποδείχθηκαν σοβαρά και μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών, το παιδί επέστρεψε στο σπίτι του. 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπό δρακόντεια μέτρα στα δικαστήρια Χανίων ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη – Τον υποδέχθηκαν με οργή οι συγγενείς της Σταυρούλας

Σε κλίμα ακραίας έντασης και οργής οδηγήθηκε το πρωί στα

Θεσσαλονίκη: Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για εγκληματική οργάνωση που έκανε ρευματοκλοπές – Άνω των 9 εκατ. ευρώ η ζημιά για τον ΔΕΔΔΗΕ

Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να

Ξέσπασμα του αδερφού της Σταυρούλας: «Είναι τέρατα, θα κάνω μήνυση και στη γυναίκα του»

Σε κατάσταση βαθιάς οδύνης και οργής βρίσκονται οι συγγενείς και

Ηράκλειο – Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Στη φυλακή και ο 57χρονος κτηνοτρόφος που κατηγορείται ως ηθικός αυτουργός

Τον δρόμο για την φυλακή πήρε μετά από απόφαση του

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς στα Τσαΐρια στην Περαία Θεσσαλονίκης

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς κοντά