Θεσσαλονίκη: Λειτουργούν ξανά οι σταθμοί «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» που είχαν κλείσει λόγω απειλής

6 Σεπτεμβρίου 2025, 10:01
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Κανονικά διεξάγονται πλέον, σε όλο το μήκος της Γραμμής 1, τα δρομολόγια του μετρό, στη Θεσσαλονίκη. Νωρίτερα είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας οι σταθμοί «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» κατόπιν εκδηλωθείσης απειλής.

Πιο συγκεκριμένα, περίπου 8 το πρωί διαπιστώθηκε ότι δύο άτομα μπήκαν από στάση στο Μετρό Θεσσαλονίκης με δύο σακίδια και εξήλθαν χωρίς σακίδια. Σήμανε συναγερμός και η ΕΛΑΣ «σκάναρε» τους σταθμούς από Βούλγαρη έως Νέα Ελβετία. Έκλεισαν οι στάσεις για να ψάξουν τα βαγόνια και τελικά τα σακίδια βρέθηκαν σε καταπακτή.

Διαπιστώθηκε ότι είχαν μέσα υλικό για γκράφιτι (σπρέι κλπ).

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ηράκλειο: Φωτιά σε ιερό ναό στις Βασιλειές Ηρακλείου – Η πυρκαγιά προκάλεσε υλικές ζημιές

Επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στήθηκε μετά τα μεσάνυχτα χθες, για

Λειψοί: Οι Times αποθεώνουν το ελληνικό νησί των μύθων, των θρύλων και των τιρκουάζ νερών

Στη λίστα με τα καλύτερα ελληνικά νησιά που έχουν γαλήνια

Θεσσαλονίκη: Οριοθετήθηκε η φωτιά στην Περαία μετά από ολονύχτια μάχη της Πυροσβεστικής

Οριοθετημένη είναι η φωτιά που εκδηλώθηκε, χθες το απόγευμα, σε

Σταυρούλα Λεβεντάκη: Το ηχητικό ντοκουμέντο με το θέατρο του δολοφόνου πριν ομολογήσει το έγκλημα στα Χανιά

Ένα σοκαριστικό ηχητικό ντοκουμέντο έρχεται στο φως της δημοσιότητας, στο

Άστατος καιρός την Τρίτη στα δυτικά, κεντρικά και βόρεια – Τοπικές καταιγίδες στα ορεινά

Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 αναμένεται άστατος καιρός στα δυτικά