Θεσσαλονίκη: Επίθεση με πέτρες σε τουριστικό λεωφορείο – 3 τραυματίες, στο νοσοκομείο ο οδηγός

21 Αυγούστου 2025, 8:51
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Επίθεση με πέτρες δέχθηκε, χθες αργά το βράδυ, λεωφορείο που μετέφερε 38 Σέρβους τουρίστες.

Ειδικότερα, άγνωστοι, πιθανότατα ανήλικοι, πέταξαν πέτρες σε τουριστικό λεωφορείο με αποτέλεσμα να σπάσουν τα τζάμια και να τραυματιστεί ο οδηγός, 34 ετών, καθώς και δύο τουρίστες από τη Σερβία που επέβαιναν στο λεωφορείο.

Μέχρι στιγμής η αστυνομία ανακοίνωσε δύο προσαγωγές.

Η επίθεση αναφέρθηκε περίπου στις 9:30 το βράδυ της Τετάρτης, στην Εγνατία οδό, πριν από την έξοδο για Βέροια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ