Θεσσαλονίκη: Μπήκαν στα ΜΑΤ στο ΑΠΘ για να εκκενωθεί η κατάληψη στην Πρυτανεία

1 Φεβρουαρίου 2024, 18:41
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

 

Τα ΜΑΤ μπήκαν στο ΑΠΘ προκειμένου να λήξει η κατάληψη που υπήρχε στη Πρυτανεία.

Δυνάμεις των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ μπήκαν στο κτήριο της Πρυτανείας του ΑΠΘ από το πάρκινγκ. Η επιχείρηση είναι σε εξέλιξη.

Οι φοιτητές που συμμετείχαν στην κατάληψη φαίνεται αρχικά να μην συγκρούονται με την αστυνομία και να αποχωρούν.

Ωστόσο μεγάλος όγκος τους παραμένει στο χώρο φωνάζοντας συνθήματα, ενώ άτομα του εξουσιαστικού χώρου έχουν παραταχθεί με καδρόνια, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχουν επεισόδια μέχρι τώρα.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,

Θεσσαλονίκη: Σοβαρό τροχαίο στην Πορταριά – 33χρονος παρασύρθηκε διαδοχικά από δύο οχήματα

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε γύρω στις 12 το μεσημέρι στην εθνική