Θεσσαλονίκη: Ασυνείδητοι έκλεψαν μπαταρία από πυροσβεστικό όχημα εθελοντών του Δήμου Νέαπολης-Συκεών

13 Αυγούστου 2025, 10:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Μπαταρία από ένα πυροσβεστικό όχημα εθελοντών που ανήκει στο δήμο Νεάπολης-Συκεών στη Θεσσαλονίκη, έκλεψαν άγνωστοι.

Το όχημα ήταν παρκαρισμένο έξω από τη δημοτική αρχή και αφαίρεσαν την μπαταρία, έκλεψαν καλώδια, ενώ προσπάθησαν να αφαιρέσουν και άλλα αντικείμενα, χωρίς να τα καταφέρουν, καθώς ίσως έγιναν αντιληπτοί και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν.

Το εν λόγω πυροσβεστικό όχημα μάλιστα είχε συνδράμει στην κατάσβεση της πρόσφατης φωτιάς που είχε εκδηλωθεί στη Μεγάλη Βόλβη, κοντά στο Βαγιοχώρι, ενδεικτικό του πόσο σημαντική ήταν η χρήση και συμβολή του οχήματος και εν γένει της εθελοντικής διασωστικής ομάδας αντιμετώπισης καταστροφών του δήμου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Επιχείρηση της Πολεμικής Αεροπορίας για τη διάσωση ναυτικού από φορτηγό πλοίο ανοιχτά της Ρόδου

Σε μια άκρως συντονισμένη και απαιτητική επιχείρηση αεροδιακομιδής προχώρησε η

Οι ελληνικοί μικροδορυφόροι σε τροχιά: Παγκόσμια πρωτιά στην πρόληψη δασικών πυρκαγιών με τεχνητή νοημοσύνη

Μια τεχνολογική τομή με διεθνή αντίκτυπο συντελείται στον τομέα της

Βορίζια: Απαλλαγή των πέντε μελών της οικογένειας Καργάκη για την ισοπέδωση σπιτιού με βόμβα

Μια μαραθώνια δικαστική διαδικασία ολοκληρώθηκε στο δικαστικό μέγαρο Ηρακλείου, φέρνοντας

Βαρύ πρόστιμο 50.000 ευρώ στην οδηγό που πάτησε αδέσποτο σκύλο στη Γαστούνη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση που προκάλεσε

Η οικογένεια του 15χρονου που δολοφονήθηκε στην Καλλιθέα θα υποστηρίξει την κατηγορία ενώπιον της Ανακριτικής Αρχής

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι νομικές και αστυνομικές διαδικασίες γύρω