Θεσσαλονίκη: Άφησαν βρέφος μόνο του στο μπαλκόνι και κοιμούνταν με κλειστές μπαλκονόπορτες – Συνελήφθησαν οι γονείς

17 Ιουνίου 2025, 10:01
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Βρέφος εντοπίστηκε να κλαίει μόνο του, σε μπαλκόνι διαμερίσματος στη Θεσσαλονίκη, ενώ η υπόλοιπη οικογένεια κοιμόταν στο εσωτερικό του σπιτιού, με κλειστές μπαλκονόπορτες.

Συγκεκριμένα, αστυνομικοί του Α.Τ. Λευκού Πύργου εντόπισαν, τα ξημερώματα της Δευτέρας, το 11 μηνών βρέφος, την ώρα που οι γονείς του και τα υπόλοιπα τρία ανήλικα παιδιά της οικογένειας κοιμούνταν στο εσωτερικό της οικίας.

Οι δύο (αλλοδαποί) γονείς, ηλικίας 36 και 35 ετών, συνελήφθησαν και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της έκθεσης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων του Α.Τ. Λευκού Πύργου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γονείς υποστήριξαν ότι άφησαν το βρέφος στο μπαλκόνι για να δροσιστεί.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν ήδη στον εισαγγελέα, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν και οι κοινωνικές υπηρεσίες για την αξιολόγηση των συνθηκών διαβίωσης των ανήλικων τέκνων.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπό δρακόντεια μέτρα στα δικαστήρια Χανίων ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη – Τον υποδέχθηκαν με οργή οι συγγενείς της Σταυρούλας

Σε κλίμα ακραίας έντασης και οργής οδηγήθηκε το πρωί στα

Θεσσαλονίκη: Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για εγκληματική οργάνωση που έκανε ρευματοκλοπές – Άνω των 9 εκατ. ευρώ η ζημιά για τον ΔΕΔΔΗΕ

Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να

Ξέσπασμα του αδερφού της Σταυρούλας: «Είναι τέρατα, θα κάνω μήνυση και στη γυναίκα του»

Σε κατάσταση βαθιάς οδύνης και οργής βρίσκονται οι συγγενείς και

Ηράκλειο – Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Στη φυλακή και ο 57χρονος κτηνοτρόφος που κατηγορείται ως ηθικός αυτουργός

Τον δρόμο για την φυλακή πήρε μετά από απόφαση του

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς στα Τσαΐρια στην Περαία Θεσσαλονίκης

Συνεχίζεται η επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς κοντά