Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα και συνελήφθη

22 Ιουνίου 2026, 11:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο οδηγούσε, τα ξημερώματα, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών 19χρονος, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, καθώς το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ/ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 90 χλμ/ώρα.

Εις βάρος του 19χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Augsburger Allgemeine: SOS για τους τουρίστες στην Κρήτη λόγω των επιθέσεων από λαγοκέφαλους

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την επιδότηση

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δυο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από

Μάγδα Τσέγκου: «Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ, με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου» – Οι νέες εξηγήσεις για την παρέμβαση στο Mega

Νέες διευκρινίσεις σχετικά με την αιφνίδια τηλεφωνική της παρέμβαση στην