Έληξε ο συναγερμός στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ για τον άνδρα που απειλούσε πως θα πέσει στο κενό

5 Σεπτεμβρίου 2025, 22:25
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Με τον καλύτερο τρόπο έληξε το περιστατικό με τον άνδρα που απειλούσε να πηδήξει στο κενό από το περβάζι του νοσοκομείου «ΕΛΠΙΣ», αφού τελικά πείστηκε να κατέβει και μεταφέρθηκε εντός του νοσοκομείου, όπου εξετάστηκε από ψυχίατρο.

Ως προς το χρονικό της υπόθεσης, περίπου στις 6 το απόγευμα της Παρασκευής ένας αλλοδαπός άνδρας ανέβηκε στο 3ο όροφο του νοσοκομείου και απειλούσε να αυτοκτονήσει πηδώντας στο κενό. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις, μεταξύ των οποίων και ειδικός διαπραγμετευτής. Παράλληλα, στο νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ» μετέβησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, που ανέπτυξαν ένα ειδικό στρώμα διάσωσης κάτω από το σημείο που απειλούσε να πέσει ο άνδρας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ηράκλειο: Φωτιά σε ιερό ναό στις Βασιλειές Ηρακλείου – Η πυρκαγιά προκάλεσε υλικές ζημιές

Επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στήθηκε μετά τα μεσάνυχτα χθες, για

Λειψοί: Οι Times αποθεώνουν το ελληνικό νησί των μύθων, των θρύλων και των τιρκουάζ νερών

Στη λίστα με τα καλύτερα ελληνικά νησιά που έχουν γαλήνια

Θεσσαλονίκη: Οριοθετήθηκε η φωτιά στην Περαία μετά από ολονύχτια μάχη της Πυροσβεστικής

Οριοθετημένη είναι η φωτιά που εκδηλώθηκε, χθες το απόγευμα, σε

Σταυρούλα Λεβεντάκη: Το ηχητικό ντοκουμέντο με το θέατρο του δολοφόνου πριν ομολογήσει το έγκλημα στα Χανιά

Ένα σοκαριστικό ηχητικό ντοκουμέντο έρχεται στο φως της δημοσιότητας, στο

Άστατος καιρός την Τρίτη στα δυτικά, κεντρικά και βόρεια – Τοπικές καταιγίδες στα ορεινά

Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 αναμένεται άστατος καιρός στα δυτικά